20 februarie 2011

i am sick of everything around me

E duminica,ziua in care deja m'am obisnuit sa ma trezesc cu nervi datorita faptului ca nu pot sa'mi beau cafeaua...as vrea sa stie ca fumez..sa nu ma mai ascund atat,sa numai stau cu grija daca am aruncat chistoacele de tigara pe geam si nu in cosul de gunoi..as vrea sa pot fuma in voie cand vin acasa..si nu sa stau aproape in bratele lu sormea sa trag cate un fum si asta numai cand nu e el in bucatarie...as vrea sa stie ca fumez pentru a'mi usura si mie situatia in care ma aflu.
Curios este ca nici pana acum nu si'a dat seama ca fumez,(se pare ca sunt buna avand in vedere ca ma ascund de el de 3 ani).
Ma simt obosita..ma simt jalnic.Nu reusesc sa ma odihnesc cat trebuie...am nevoie de mai mult somn..am nevoie de o pauza luuuuungaa si bine meritata.Nici numai visez la vacanta de Paste..la cat de mica e ..e ca si cum nu ar fi deloc.
Trebuie sa ma apuc de celelate doua referate pentru la romana,trebuie sa'l corectez pe primul,trebuie sa citesc..sa'mi fac mintea sa functioneze la puterea ei maxima..dar parca nu am chef parca mie lene..mie scarba...e intradevar JALNIC totul...
Trebuie sa'mi fac curaj..nu stiu cum DAR TREBUIE.(hm..ce cuvant urat "trebuie")
M'am saturat sa trag de mine zi de zi sa fac ceva..m'am saturat sa am zi de zi cate ceva de facut..m'am saturat de TOT.
Totul e intors pe dos.Ma voi intoarce in pat sa citesc...
Hm..o zi buna tuturor!

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am saturat...
    Sa ma scol zilnic la 6 ca sa vin la scoala sa nu fac nimic (macar daca as fi primit un salariu)
    Sa vin de la scoala sa aud puna mana si fa-ti lectile =)))
    Sa am foarte putin timp pentru mine
    Sa imi beau cafeaua cu tigara pana in ora 17
    Ar fi multe de spus, dar trebuie sa ma culc sa vin maine la scoala =)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa am zis si eu dar trebuie sa stau sa'mi scriu la romana..si totusi nu le'am facut pe toate 3..poate ii mai dau si marti 8-| ... Nopate buna :D

    PS:toata lumea vrea multe lucruri greu de indeplinit..da lasa ca ne facem noi mari >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. aceiasi stare o oam si eu. as mai avea o restante la care am foarte mult de invat dar nu mai functionez si nu mai pot sa retin. ar trebui sa fac curat dar mie o lene si nu am nici un chef. nici eu nu fumez acasa dar asta pentru ca ai mei nu fumeaza si atunci mie un pic jena sa fumez eu si de multe ori ma enervez si asa as fuma o tigara, dar cand ma gandesc ca trebuie sa ies afara in frig sa fumez, prefer sa stau acasa...mai fac si economie:))

    RăspundețiȘtergere