26 februarie 2011

Randomn leapsa

Zilele astea au fost ingrozitoare si nu am fost in stare sa scriu ceva coerent...sau legat de vreun subiect.Nici acum stare aceasta nu sa schimbat,dar vin cu o leapsa pe care am "furat'o" si eu de la cineva pentru ca mii sa parut interesanta.
Let's see :

1.Cand ai simtit ca printii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
-Hmm nu mi sa intamplat asta pana acum.
2.Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
-Probabil ca pe mama(si'ar fi dorit sa fiu baiat),apoi pe tata pentru ca nu sunt cum ar vrea el sa fiu.
3.La ce esti cel/cea mai bun/a ,ce stii sa faci cel mai bine decat toti oamenii pe care'i cunosti personal?
-La mai multe(fara niciun fel de modestie)
4.Ce crezi ca e cel mai enervant la tine,in ochii celor dragi?
-Ca nu fac ce vor ei
5.Care e cel mai groaznic lucru pe care l'ai face pentru bani.
-NIMIC(destul de naspa huh?!?!)
6.Care crezi ca este cea mai importanta calitate pe care ai mostenit'o de la parintii tai?
-Nu pot sa'mi dau seama acum
7.Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta?
-Cred ca niciodata.Cand vine vorba de mine la capitolul asta sunt foarte rezervata
8.Care e cel mai prost om pe care'l cunosti?
-Prost?In adevaratul sens al cuvantului?Nu cred ca stiu pe cineva.Cu probleme mintale..da sunt multi
9.Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
-Ah..sunt mai multe,in momentul in care un sunet persista atunci ma deranjeaza foarte tare.
10.La ce eveniment din viata ta ai fost foarte emotionata?
-Emotii poti avea si inainte de o lucrare,deci nu pot alege doar un singur moment.
11.Care ar fi singurul lucru pe care ti'ar placea sa'l furi(fiind singura sansa de al avea)?
-Nu exista acest lucru.Imi doresc mai multe..dar toate la timpul lor.De ce sa fur cand pot astepta sa iau pe cai corecte?!
12.Care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta?
-Au fost mai multe
13.In fata cui te simti cel mai pierdut, emotional,blocat?
-Eram in generala in fata profului de mate.Acum...nu am nici o problema cu nimeni
14.Cand ti'a fost cel mai greu sa spui adevarul?
-Atunci cand mintisem si cineva a descoperit ca nu am zis adevarul.E stanjenitor ca dupa o minciuna sa spui "DA AM MINTIT!"
15.Ce'ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta?
-Mai multe...e o lista luuunga
16.Cu cine vorbesti cel mai des despre sex?
-Cu prietenul meu si colegii mei(la scoala acest subiect este inevitabil)
17.Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit'o vreodata?
-Nu'mi aduc aminte
18.Ce nu i'ai putea ierta vreodata persoanei pe care o iubesti?
-Infidelitatea
19.Ce calitatea a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga?
- Ma iubeste
20.Care a fost jucaria ta prefarata in copilarie?
-Nu am avut una in special,imi placeau toate
21.Pe cine te bazezi daca tii se intampla o nenorocire?
-Sora mea si prietenul meu
22.Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi?
-Sora mea si prietenul meu
23.Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult?
-Lumea nedescoperita
24.Cine'ti lipsesti cel mai tare in acest moment?
-Unchiul meu
25.In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles?
-In mai multe,imi place sa cred ca am mereu dreptate...asa ca de multe ori nimeni nu se intelege cu mine :))
26.Care este cel mai frumos cuvant din limba ta?
-Sunt mai multe:fericire,iubire,noroc,sanatate
27.Unde te simti cel mai in siguranta?
-Acasa
28.Care a fost cel mai frumos compliment care tii s'a facut vreodata?
-Nu stiu
29.Care e persoana care te face sa razi,sa fi relaxat?
-EU
30.Pentru ce te rogi cel mai des?
-Nu ma rog...
31.Cine te'a influentat cel mai mult pana acum?
-Sora mea,inainte erau "prietenii",si acum prietenul meu
32.Care a fost primul tau vis implinit?
-Nu am visat la ceva anume niciodata
33.In ce an al vietii tale ai simtit ca te'ai schimbat cel mai mult?
-Pe la 13 ani
34.Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
-Toate electronicele
35.Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l'ai facut(sau l'ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine?
-Eh...


Acestea fiind spuse,imi permit sa dau si eu aceasta leapsa mai departe lui : Micuta Balerina , Alexandra , Alis , ANM . V'am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu