3 februarie 2010

Sentimente!


Zilele trec una dupa alta..in timp record...orele,minutele, secundele nici numai conteaza...vantul le i'a cu el si nu le mai aduce inapoi.Vreau sa aduc inapoi momentele frumoase din viata mea si sa le mai traiesc o data.Vreau sa ma simt pe deplin fericita...dar sunt constienta ca nu se poate...Vorba Ei:"Nu poti trai daca nu ai si probleme"...
De la un timp tanjesc prea mult la fericire...ma hranesc cu dorintza...ma satur din iluzii..ma multumesc cu putin insa imi doresc mai mult.
Suntem la mijlocul saptamanii...si eu nu am facut nimic productiv...nu fac altceva decat sa stau..sa stau si sa stau.Pur si simplu creierul meu nu'mi transmite nici un impuls...In momentul de fata nu pot fii de ajutor nimanui..nici daca as vrea.
Am atatea lucruri de facut...dar parca nici nu'mi pasa ca le las asa...zic mereu "mai tarziu".."mai poate astepta"...si ma trezesc in ultima clipa ca trebuiau facute de mult si acum e prea tarziu pentru a indrepta lucrurile.Oare ma voi putea schimba?Toti imi reproseaza ca numai fac nimic..ca nu ma mai intereseaza de nimic din jurul meu..ca sunt prea delasatoare...Dar mie chiar nu'mi pasa!Nu te aud...nu te mai obosi atat...
Mi'e dor de "A.S."...nU ne'am mai vazut de vara trecuta...cu toate ca mai vorbim la telefon sau pe mess...dar vreau sa o vad...sa stam la taclale ca inainte...ore in sir sa povestim ce am facut...sa ne aducem aminte de momentele funny din trecut cu "monstrul in chiloti"...si multe altele..Chiar mie dor de ea!!!!!!Te iubesc:X
Cum spuneam si in alta postare...de la un timp dezamagesc toate persoanele dragi mie.Nu stiu cum reusesc de fiecare data dar..chiar imi pare rau.Si nu o fac pentru ca vreau.Niciodata nu as face rau cuiva cu intentie.Pur si simplu se intampla din neatentie sau din prostie...Cine sa ma mai inteleaga...Sunt prea ciudata!
Luni...nu stiu ce am avut dar radiam de fericire!Ma simteam atat de bine langa "El"..incat la un moment dat ma intrebam daca e adevarat ce se intampla cu mine...a fost diferit...a fost frumos.Te iubesc!
Cu "M" numai vorbec de mult..Ne intalnim intamplator si atunci vorbim doar 5 minute.Converatia noastra se rezuma la :"Buna!".."Buna,ce faci?".."Bine,tu?".."Bine".."Ce ai mai facut?"..."Mai nimic.."..."Ok..hai ca mai vorbim..Pa pa!".."Pa".Si..atat...nu ca imi pasa prea mult..fiecare si'a ales drumul sau..prietenii sai...si nu ma simt vinovata pentru nimic.Am dreptul de a'mi alege prietenii..de a alege cu cine vreau sa stau..cu cine vreau sa vorbesc..Au fost momente frumoase impreuna..dar am pus capat acestei prietenii de mult timp..poate ca asa e mai bine.
M'am schimbat..chiar si "B" a zis ca numai sunt cum eram cu ani in urma...cand faceam misto de toata lumea..cand eram exagerat de vesela..nu'mi pasa de nimeni si nimic..Acum sunt prea cuminte...dar eu ma simt mai bine asa...si chiar imi pare bine.Aceasta schimbare a adus multe lucruri bune in viata mea.Un singur lucru nu'l pot schimba la mine..si aceea fiind "sensibilitatea".
Asta sunt...
Sunt multe de spus..dar ma opresc aici momentan.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu