23 februarie 2010

Boulevard of broken dreams!

Sunt terminata...numai am inspiratie....nu ma mai pot exprima cum trebuie...Sunt blocata..si e atat de frustrant.De multe ori imi vin ideile in cele mai ciudate locuri..si nu am posibilitatea de a scrie pe ceva.De exemplu ieri imi formasem o idee si cand am ajuns la calculator am deschis pagina pentru blog si Poc mintea mea complet goala..mii s'a sters tot.Mai rau m'am enervat..Citeam zilele astea postarile anterioare..ce frumos scriam si ce bine ma exprimam..Acum nimic.Pur si simplu NIMIC.

Saptamana asta..nu stiu de ce dar presimt ca va fi una foarte incarcata.Si acum vine intrebarea:De ce?

Pentru ca ieri la prima ora am dat lucrare.Azi am la romana si fizika..s'ar putea la mate ori azi ori maine plus la chimie.Pentru joi am de facut un referat la desen iar vineri afisul pentru la franceza..

Cine a spus ca v'a fii usor?Nimeni.Sunt atat de extenuata..

Urasc scoala!

Sambata m'am intalnit cu Deea:X dupa jumatate de an ne'am vazut si noi!Mai tarziu m'am intalnit cu "B" iar pe seara cu "El".O zi destul de incarcata pentru mine dar ok.Chiar a fost frumos afara sambata..si duminica exceptand faptul ca spre seara a inceput sa ploua.Si ieri a fost cald.Mai cald decat saptamana trecuta.Astea's semne..vine primavara.FINALY!!!!!!!!

Numai am chef sa citesc nimic.Mi’am scos o carte din biblioteca si sta foarte bine pe birou..doar atat..nu stiu cand ma voi invrenici sa o deschid.poate intr’o zi cand voi avea mai mult timp liber.

Mai sunt 18 zile fara asta pana la ziua mea.Nici nu ma entuziasmez foarte tare pentru ca stiu ca nu v’a fii ceva special.M’am obisnuit ca de ziua mea sa ma cert cu toata lumea...Asta este..cu trecerea anilor ziua de nastere trece intr’un taram al necunostintei...devine o zi obisnuita.Te gandesti doar la faptul ca a 2 a zi v’a fi la fel.Nimic special..poate chiar fara cadouri.Doar ai crescut..te astepti sa vina “mami” cu tortuletul si sa’ti spuna “pune’ti o dorinta si sufla’n lumanari”?Nuu chiar nu se v’a intampla.O porcarie totala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu