27 februarie 2010

Pentru ca mereu am dreptate!!!!!

Nu stiu cum se intampla...si de unde am eu atata noroc ca am parte numai de niste persoane care’mi fac rau.Si de data aceasta vine intrebarea:"de ce?".Eu nu prea suport oamenii insistenti..nepoliticosi..dubios de enervanti si tupeisti.Iar aceasta persoana cu care eu am “ceva” se joaca cu nervii mei de ceva timp.Si nu pot sa fac nimic in privinta asta.Sunt legata de maini pentru ca am un interes...Si trebuie sa ma mentin pe pozitii pentru ca altfel ash fii “moarta”.

Ce vina am eu ca tu ai “niste probleme”..nu ma intereseaza ce se intampla cu tine..dar asta nu’ti reda dreptul de a te razbuna pe mine pentru ceea ce tii se intampla tie.Nu trebuie sa tipi la mine pentru ca numai ai o viata sexuala ca la inceput..Nu trebuie sa’mi vorbesti mie in 2 peri pentru ca “cineva” te enerveaza pe tine..si nu ai pe cine sa’ti versi nervii.Frustrarile astea de 2 lei ale tale ma exaspereaza si imi vine sa te strang de gat...dar de fiecare data imi spun:”Taci..nu spune nimic...calmeazate..o sa fie ok..”

Dar nu stiu cat voi mai putea sa merg asa..pentru ca am si eu o limita.Ma rog chiar nu vreau sa continui...nu vreau sa’mi strig buna dispozitie.

M’am trezit asa devreme azi..am avut impresia ca trebuie sa merg la scoala..Puteam sa dorm mai mult...Si bineinteles cum se intampla de obicei in weekend..e urat..trebuie sa ploua sa fie innorat..

Urasc vremea asta..

Dumnezeulee!!! Oare cand voi incepe nenorocita aia de carte..imi zic mereu..:”Azi ma apuc de citit..” si..de unde..mereu imi gasesc cate ceva “mult mai interesant” de facut..si zic :”Pe alta data”.

Ma simt..aiurea nu stiu..ma simt ca si cum as fii inchisa..ca si cum nu as avea aer.Vreau sa ies..sa vad si eu alte fete...sa fiu prinsa in mijlocul rutinei...sa merg cu metroul sa vad toti acei oameni care se grabesc sa mearga spre serviciu..sau la scoala..sau Acasa..Vreau sa le citesc expresia fetei...Vreau sa rad de cei “ciudati”..Vreau sa...fac multe..Si in acelasi timp putine.

Vremea asta ma deprima!Am atatea chestii in jurul meu care ma bruiaza si nu ma pot concentra.

Pe mai tarziu :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu