18 februarie 2010

Am nevoie de o camasa de fortza!

Urasc vremea asta.. ba ploua ba se opreste..nici numai stiu la ce sa ma astept.Poate ca o sa inceapa sa cada pietre din cer.Asta ar mai lipsi.Inteleg ca e februarie...dar nici in halul asta.Ce'i drept acum mii se pare aiurea pentru ca anul trecut a nins de vreo 3-4 ori si nici makar nu s'a pus pe jos..acum 2 ani la fel a nins un pic de Craciun un pic de Revelion... si gata iarna..Prefer sa fie foarte frig dar sa fie uscat pe jos.As fii preferat sa ploua calumea decat sa bata vantul asta si sa viscoleasca toata zapada.Cu toata flescaiala asta...Mai bine te baricadezi in casa si gata..

M’am saturat de toti mancatori de cacat..stiu sa de’a din gura si atat..sunt cei mai buni la tras concluzii pripite..

Nu inteleg frate cum poti sa vorbesti in necunostinta de cauza...Nici macar nu te deranjezi sa intrebi ce s’a intamplat..Gata daca am zis eu ceva..nuuu ca nu e asa...Si pana la urma ce v’a intereseaza pe voi ce fac eu? E strict problema mea ce fac cu viata mea..Cum pe mine nu ma intereseaza ce faci tu ma astept la acelasi lucru din partea ta..dar oricum stiu ca nu am ce sa scot de la tine..

Nu inteleg cum de ti’am permis toate aceste lucruri..cum de nu mi’am dat seama mai devreme?Numai ca eu am bun simt si nu iti zic chiar tot ce ma deranjeaza..Nu vreau sa ma cobor la nivelul tau.Pana acum am tacut... Am ajuns intr’un punct in care numai suport toate vorbele alea ironice..numai suport sa vad ca te prefaci..sa’mi arati ca’ti pasa de ce’ti zic..cand tu nu te gandesti decat la propria persoana.

Deseori ma intreb de ce iti mai zic toate chestiile alea..cand stiu..sunt constienta ca in timp ce eu vorbesc..tie iti e gandul la altceva..Nici nu ma mira faptul ca a 2 a zi daca’ti pomenesc despre acelasi lucru nu’ti aduci aminte nimic..

M’am saturat pana peste cap de tine...de gesturile tale..de vorbele tale..de fatza ta..de tot ceea ce insemni “Tu”.

Vreau sa treaca mai repede astea 2 zile sa vina iar week-end'ul...Il vreau pe "El" langa mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu