6 decembrie 2010

Prea mult..

Nu pot sa cred..este deja LUNI!Am spus in repetate randuri ca urasc ziua de luni.As vrea ca weekend'ul sa conste in zilele de vineri sambata duminica si luni..
Asa ai putea spune :"Am avut un weekend reusit..am avut timp sa'mi rezolv toate probleme,m'am odihnit,am avut timp pentru mine,mi'am facut timp pentru prieteni,pentru familie"..
Dar NUUU..in ritmul asta in care traim trebuie sa ne fortam ca 2 zile (pentru unii doar o zi) sa stea sa se odihneasca sa se ocupe de propria persoana..sa'si rezolve ce mai are de rezolvat.Tot timpul trebuie sa fim pe fuga..
Si mai ales cu "luna cadourilor" e TERIBIL!Cu totii suntem in goana dupa cadouri de mos niculae de mos craciun..de zile de nastere si multe altele..
M'am saturat sa fiu mereu pe fuga..m'am saturat sa spun "nu stiu cand ajung acasa..mai am o gramada de lucruri de facut..mai am ceva de luat..trebuie sa ma duc in locul X pentru a lua ceva"..si tot asa.
Vreau sa stau in pat sa citesc..sa ma uit la TV sa ma ocup de mine.
Vacanta va fi prea scurta pentru cate vreau sa fac..dar vreau sa vina mai repede..vreau sa STAU..vreau sa lenevesc..
Si totusi e ceva imposibil..e ceva la care doar visez.
Urasc timpul.
Ma gandeam sa incep iar sa scriu..dar nu stiu sigur.Mereu ma rezgandesc.Poate voi incerca ceva.
Saptamana asta am 2 teze.Nu ma spetesc prea mult cu invatatul...am uitat cum sa invat..am uitat multe lucruri..si cred ca'mi va fi un pic cam greu..dar asa cum pana acum am trecut peste..asa voi trece si de acum in colo.
Bafta tuturor!Si o saptamana cat mai frumoasa.

6 comentarii:

  1. Pe mine ma epuizat de tot acest semestru' din clasa a 11-a.nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul si cate am de facut zilnic, iar din cauza timpului sunt nevoit sa le aman sau sa le fac de mantuiala.mie gandul numai la vacanta.....
    iar cu invatatu' nu cred ca am uitat sa invatam, din cauza stresului ti se pare ca nu sti sa inveti pentru ca nu asimilezi nimic (ca si mine)

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S.:In vacanta vreau sa ma relaxez si sa ma uit de cadouri.
    Daca aud in vacantza cuvantul "scoala", nu stiu ce ii fac persoanei respective

    RăspundețiȘtergere
  3. sa intri aici http://gbucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucurel eu cred ca pe maicata sigur o sa o auzi spunand "SCOALA!!" de o mie de ori in 2 saptamani =))
    O scoatem noi la capat cu scoala asta..ce sa'i faci..;))

    RăspundețiȘtergere