1 decembrie 2010

1 decembrie "INSORIT"


Este 1 decembrie.Prima zi de iarna.Nu am sa vorbesc despre faptul ca este sarbatoare.Ca se mananca fasole cu ciolan si se bea tuica.Asta stiu prea bine..in fata parcului de la mine este instalat de ieri cortul pentru boschetari.Si ca sa raspund unor intrebari destul de stupide legate de aceasta zi :
NU SUNT MANDRA CA SUNT ROMANCA!!!!!
URASC ROMANIA!!!

Si cu asta am terminat cu subiectul "sarbatoare de 1 decembrie".

Am vazut de dimineata cat de urat este afara.Cum ploua intruna si nu se mai oprea.Cum lapovita cadea din cer cu nesimtire,cum vantul batea ingrozitor de tare,cum copacii mai aveau un pic si se rupeau,cum masinile erau inghetate,cum oamenii se chinuiau sa intre in masini,cum batraneii se chinuiau sa mearga pana la alimentara sa ia o paine si o banana.
Pe toate le'am vazut..si cu toate astea am iesit si eu din casa.
Si mare greseala am facut.
A fost INGROZITOR!!!

CEA MAI URATA ZI!!!

2 comentarii:

  1. si batraneii sa isi ia o paine si o banana, tare asta =))
    Romania asta nu mai are nici o sansa, daca noi ca tineri gandim asa negativ.ce sa mai zic de cei disponibilizati

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca sunt putini..care se considera romani...dar asta este..asta e tara in care traim..

    RăspundețiȘtergere