8 septembrie 2010

New leapsa!

Am primit o leapsa de la Alis. si Balaurita .Suna cam asa: scrie in 3+3+3 fraze ce a insemnat vara asta si vara trecuta pentru tine, iar la final concluziile.

Vara asta :A fost plina de sentimente,intamplari neasteptate,o relatie frumoasa,au fost multe certuri foarte urate (nu cu prietenul meu),nu am avut un loc de munca,nu m'am distrat foarte mult,am aflat lucruri pe care mai bine nu le aflam,au fost mai putini prieteni,am lenevit foarte mult,am fost pentru prima oara in viata mea la mare,a fost chiar frumos,au fost multe lacrimi,dar si zambete.

Vara trecuta:am lucrat 2 luni de zile,am avut bani,am fost singura,a fost distractie in fiecare seara,a fost o vara zbuciumata,plina de intamplari marunte dar nesemnificative pentru mine (la ora actuala) am avut mici "aventuri" cu persoane pe care le vazusem pentru prima oara in viata mea ,mi'am facut de cap in cel mai grav mod posibil,a fost o vara incarcata,au fost 3 luni de destrabalare!!

In concluzie:Imi pare bine ca vara asta am fost mai cuminte,imi pare bine ca datorita relatiei mele acum sunt altfel,imi pare bine ca am renuntat la alcool si plante etnobotanice (mda..am facut'o si pe asta si nu sunt mandra),imi pare bine ca vara asta am avut o persoana langa mine care stiu ca ma iubeste,imi pare bine ca vara asta nu am mai avut acelasi anturaj,vara asta nu am mai avut unde sa muncesc.Concluzia finala este ca vara asta a fost mai buna decat vara trecuta.

Va multumesc pentru leapsa.Merge mai departe la Micuta Balerina,ANM,si Denise.Daca vreti sa o faceti,bine..daca nu,NU!Cine mai vrea leapsa,sa o i'a cu placere.

8 comentarii:

  1. Pfai, bine ca esti cuminte :) Eu nu pot zice la fel

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer,imi e mai bine acum,decat atunci..
    Am citit cateva postari ale tale :D

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa tu Coco, e foarte bine ca ai avut experientele alea.Acum stii mai bine ce si cum.:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer si mie imi pare bine ca ai renuntat sa-ti mai faci rau .Ma bucur ca-ti place viata asa cum trebuie traita .Te poti bucura de micile placeri ale vietii si fara sa-ti distrugi mintea ,sanatatea si corpul.Scri frumos ,multe aprecieri din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai citit, si? :) Asa-i ca eu nu-s cuminte :)) Da nu mai zice la nimeni ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu conteaza faptul ca "nu esti cuminte".Fiecare isi conduce viata asa cum crede mai bine!Eu nu te judec pentru absolut nimic.Nu sunt in masura sa fac asa ceva,si nu imi permit.. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ei tuuu ce faci?? nu mai dai nici un semn?

    RăspundețiȘtergere