7 septembrie 2010

Cu cine ti?Cu batranul sau copilul????

[Ca de obicei eu nu pot sa'mi termin postarea cand trebuie..si nici sa o postez cand trebuie!Mi scuzi..]Anyway
Ieri eram in parc cu prietenul meu,pe o banca,vorbeam d'ale noastre..pe langa noi pe alte banci stateau mamici cu copii lor...
La un moment dat se aude un buf si imi intorc privirea catre locul unde s'a auzit.Pe jos era un batran cu un copil.
M'am speriat prima oara..apoi batranul de jos incepuse sa tipe ca e vina copilului ca l'a dat jos ..si'a luat bastonul pe jumatate rupt si il indreapta spre copil sa'l loveasca.Copilul incepe sa tipe,mama copilului se indreapta repede catre el,da copilul deoparte,ajuta pe batran sa se ridice..isi cere scuze,dar batranul continua sa injure si sa faca in cel mai urat mod posibil.
O doamna de pa banca alaturata ii spune batranului ca el este vinovat deoarece copilul nu a facut nimic pentru ca statea pe loc.Din spusele doamnei batranul a pus mana pe copil,s'a sprijinit de el,copilul s'a dezechilibrat si a cazut cu tot cu bicicleta.Apoi..batranul a cazut si el,cum nu stiu...ma gandesc ca un copil de 2-3 ani nu are puterea de a impinge un om de vreo 100 de kg.E hilar...
Mama isi i'a copilul si se pune pe banca incercand sa'si linisteasca baiatul ,care plangea de mama focului,deoarece batranul l'a speriat foarte tare.
Dupa ce batranul isi termina spiciul,cum ca,acel copil este devina,nicidecum el...se duce la mamica si ii cere bani pentru ca i s'a rupt bastonul.Femeia s'a vazut neajutorata,incoltita,cu un batran furios si o bucata de lemn in mana i'a dat acestuia niste bani si si'a vazut in continuare de copilul sau.
Batranul pleaca parca linistit ca si'a primit banii pentru o tzuiculitza..si isi taraie( basinile) prin parc.

Acum..stau eu si ma gandesc..oare de ce s'a purtat atat de urat cu mama si copilul acesta??Ce i'a facut un baiatel de 3 ani..cand el nici macar nu mergea pe bicicleta..pur si simplu statea pe loc!!!dumnezeule...de ce mai iese din casa???De ce nu se duce sa dea 3 ture de bloc si gata..cand stie foarte bine ca prin parc sunt foarte multi copii cu role,biciclete,trotinete si multe altele...cand stie ca se poate intampla tot felul de lucruri..pentru ca sunt doar niste copii..ei nu stiu..
Toti batranii se asteapta ca noi tinerii sa ii respectam,sa ii ocolim mereu..sa le facem diverse favoruri.Dar lucrurile nu stau chiar asa..a preferat sa dea vina pe copil,sa ceara bani (cand bastonul lui putea fi reparat cu usurinta...).
Daca eram in locul acelei doamne ii dadeam cu batonul in cap si gata..ce bani,ce scuze..iaute frate..dupa ce ca era sa'i loveasca baiatul..
Unii batrani sunt sub orice critica..sunt scarbosi...sunt..
Numai vreau sa continui..cert este ca aceasta intamplare mi'a stranit o stare de dezgust fata de acesti batrani,sunt atat de revoltata...e inadmisibil!!!!!!

Gata...numai zic nimic..as putea sa scriu mii de randuri despre aceasta situatie,dar prefer sa ma opresc aici..

Voi ce credeti??

3 comentarii:

  1. Dumnezeule !! :O
    Nu-mi vine sa cred :|
    Eu nu i-as fi dat bani..

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa nici eu ..ce'ai ma nene ca sunt sub orice critica..si mai pe seara l'am vazut era cu nevastasa (gen a fugit la "mami") si zicea cuiva ca l'a dat un copil pe jos.
    jos om...

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ma uitam mai mult decat urat. chiar daca ar fi facut asa.. si daca ar fi cazut din cauza baietelului.. era neintentionat. unii batrani sunt de`a dreptul pur si simplu

    RăspundețiȘtergere