2 septembrie 2010

Ei contra visului meu

Iar am o stare aiurea rau de tot.Ori ca e de la vreme,ori ca e de la muzica..nu stiu ..dar e neplacut..
Si numai vreau..dar toate aceste sentimente se tin cu dintii de mine si nu vor sa'mi dea drumul.Ma lupt cu ele..dar de fiecare data eu pierd..pierd in fata lor..ma dau batuta..nu am puterea de a le invinge..
Sunt atatea in capul meu..s'au strans prea multe..in curand nu cred ca voi mai putea tine in mine toate aste..in curand voi exploda..si ce va ramane in urma se numeste "dezastru sentimental".
Multe suflete vor fii sfasiate in mii de bucatele,multe inimi vor fi pline de sange,multe lacrimi se vor varsa...
Si..toate astea datorita lor..pentru ca ei..EI sunt singurii care m'au adus la disperare..nici nu ma pot exprima cum trebuie pentru a fii inteleasa..de multe ori am scris lucruri pe care numai eu le intelegeam..de multe ori ma gandesc ca nu sunt la fel ca toti ceilalti..ma gandesc ca nu voi avea niciodata ce'mi doresc..
Se pare ca toate astea..sunt asa cum spun eu..sunt asa pentru ca sunt rationala si intr'un fel prevad viitorul cu ajutorul prezentului..
Ce vad eu acum??!Vad ca vor mai fi ani de zile la fel ca si pana acum..plini de suferinta,regrete,lacrimi,durere...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu