26 august 2010

Every thing it's about you my dear...

De mult nu m'am mai simtit asa..a trecut ceva de cand nu m'am mai gandit la faptul ca totusi..sunt singura...totusi nu am pe nimeni...cu toate ca persoanele care pretind ca ma iubesc..defapt la un moment dat ma parasesc..fie pentru cateva ore..dar o fac..
Am atata nevoie de aceste persoane..am atata nevoie de afectiune neconditionata la orice ora din zi si noapte.

Sunt dependenta de pupici mici..de imbratisari...de zambete...de straliciri ale ochilor..de atatea..

Sunt egoista..si ii vreau doar pentru mine..sunt egoista si nu mai vad nimic in jurul meu..Toaote astea se intampla poate pentru ca o perioada lunga de timp m'am neglijat..imi pasa doar de ceilalti..pentru ca ma gandeam ca daca ei sunt bine voi fi si eu...dar apoi am realizat ca nu e chiar asa..in timp ce ei se simteau bine..eu aveam sufletul sfasiat in mii de bucatele...eu...nu eram fericita..eu afisam un zambet care nu era al meu..eram ca o papusa manevrata de un ventriloc foarte priceput...eram in lumea mea..eram in visul meu...eram eu cu remuscarile mele,visand cu ochii deschisi la o lumea mai buna..

Eram eu ...cea nefericita..eram eu cea cu 2 fete...Nimeni si nimic nu va stii defapt ce se ascunde inauntrul meu..ce gandesc defapt..daca sunt suparata sau nu.
Si stiti de ce???Pentru ca sunt prea buna la capitolul prefacatorie.
Pentru ca o fac atat de bine..as putea primi si un premiu pentru asta..
Pe bune

2 comentarii:

  1. Ce patitai mai pisicel:(?...Iti da un pup Cairo sa treaca!:Xapp..pisi..mai iesim maine...sau nu mai vrei?:(?

    RăspundețiȘtergere