29 august 2010

Another leapsa.


Leapsa de la Balaurita consta in patul ca eu(pe persoana fizica ce sunt) trebuie sa scriu despre niste lucruri la intamplare,dar care sa insemne ceva pentru mine.
Sa vedem ce iese:
-Familia:nu am o relatie foarte buna cu ai mei,insa pot spune ca "familia mea" este sora mea.
-Prietenii:numai am multi,poate decat vreo 3 (cu indulgenta)
-Telefonul:sunt moarta fara telefon.Consider un mijloc de comunicare rapid si extrem de folositor in orice situatie.Pastrez in el multe amintiri frumoase.
-Cafeaua si tigara:Indispensabile diminetii
-El:nu am cuvinte..e TOTUL... e UNIVERSUL MEU
-Muzica:toti ascultam muzica,toti ne regasim in anumite melodii,toti traim cu si prin muzica
-Toamna:cand totul devinde morbid.Nu stiu de ce,dar imi place
-Flori:nu imi plac florile intr'un mod special,nu imi place sa primesc flori,nu imi place sa ingrijesc flori,doar sa le privesc
-Amintirile:uneori pot fi dureroase,alteori necesare creierului
-Plimbarile seara:poarta cu ele un iz de singuratate,frig,siguranta,pace,liniste,relaxare,etc.

Cam atat..sper ca ve'ti fi multumiti de raspunsuri.Leapsa merge mai departe la Micuta Balerina si Denise!

Un comentariu: