15 iulie 2010

Nu!


Prefer sa tac..sa'ndur..sa spun ca nu'mi pasa decat sa spun tot adevarul..m'am saturat ca eu sa fiu aia sincera si pura,persoana care spune ce'o doare ce'o deranjeaza,cum ar vrea sa fie,cum ar fi mai bine,cei mai bine si cei mai rau.
Numai vreau sa cred ca mereu am dreptate pentru ca asa va fi!Si urasc cand spun ca am dreptate si asa este!Am inceput sa urasc sa'ti spun: "Ti'am zis eu"!Imi urasc gura asta proasta!!!Urasc faptul ca am acel sentiment,acel filing cand ceva nu e bine,cand ceva nu va fi bine,pentru ca m'am saturat sa am mereu dreptate..m'am saturat sa fiu pusa in asemenea situatii..m'am saturat ca atunci cand nu ma bag sa mi se spuna :"Vezi din cauza ta!!De ce nu ai spus nimic?!"

nu vreau nimic..numai vreau nimic..doar liniste.......
multa liniste..................

[So what can I do with my life wïthout you?]

Un comentariu:

  1. din cauza ca restul nu apreciaza vorbele tale si nu stau sa le analizeze nu trebuie sa incetezi sa mai spui adevarul...eu cred ca tot timpul trebuie sa spunem ce simtim, iar daca spui unei persoane ceva si apoi se intampla cum ai spus tu, efectiv ai avertizat-o...e problema ei daca a luat sau nu in calcul vorbele tale

    RăspundețiȘtergere