1 iulie 2010

"Daca iese din casa moare"-Studiu de caz

["Nemtoaica Sylvia K. (40 de ani) sufera de o boala ingrozitoare care o obliga sa stea de 17 ani inchisa.
Excursiile,munca sau cumparaturile sunt doar niste vise pentru ea.Sylvia K. de 40 de ani,sufera de o boala psihica,foarte rara care o tine inchisa in propria locuinta de 17 ani.
Zi de zi sta in casa ei de 65 de metrii patrati.A incercat sa-si paraseasca locuinta,dar cand ajunge mai departe de 20 de metrii de usa o apuca ametelile,tremura din toate incheieturile,pulsul ii creste la 180 de batai pe minut,iar daca si-ar continua drumul ar muri."Camerele in care locuiesc sunt precum o inchisoare,da,totodata singurul loc in care as putea trai" a marturisit Sylvia.
Boala ei se numeste "agorafobie".Totul a inceput pe cand femeia avea 23 de ani.in gara din Koln ea a avut o migrena puternica si a lesinat.A fost tranportata acasa cu o ambulanta si de atunci nu a mai putut parasi locuinta (...)"]


Am luat acest articol din ziarul de ieri pentru ca mii s'a parut foarte interesant si vreau sa vorbesc despre asta.
Sa ai aceasta boala este foarte greu.Stiu ca de cand cu acea explozie de la Cernobal s'au extins diverse boli precum cancerul(de toate felurile) care creste cu aproximativ 2.000 de cazuri de cancer pe an,si multe alte boli la nivelul inimii.Problemele de acest fel sunt foarte multe..insa eu am sa vorbesc despre cazul precizat mai sus.
Aceasta femeie nu a gresit cu nimic pentru a i se intampla asa ceva.Nimeni nu stie de ce are aceasta boala.Ca drept dovada ca nimeni nu'ti poate explica de ce ai tu o anumita boala.De ce s-a instalat un anumit virus la tine in corp.
Sa traiesti de 17 ani in casa..sa nu poti iesi la o plimbare in parc..sa nu te poti duce sa'ti cumperi ceva de la magazin..sau o haina.Sa nu mai poti trai bucuria unei plimbari pe plaja..si multe altele.E teribil.Eu nu as putea suporta asta.Eu nu as putea sta inchisa in casa pentru nimic in lume.Imi place sa ma plimb sa vad multa lume sa vad cladiri frumoase..
Mi se pare nedrept.Mai bine orice altceva decat asta.nu e corect,nu e drept fata de oameni sa li se i'a aceasta oportunitate..sa nu poata vedea viata din orasul sau..sa nu poata socializa cu alte persoane.
Aceasta femeie este nevoita sa'si petreaca restul viatii intr'ie patru pereti datorita acestei boli inexplicabile.Mie mii se pare stupid ca atunci cand mergi mai mult de 20 de metrii departare de casa..sa te i'a cu ameteli,tremurat etc.Adica...ce are vreun farmec facut??E legata de casa aia??Eu nu am auzi in viata mea de asa ceva.Sa nu te poti deplasa mai mult de 20 de metrii departe de casa..ca poti muri.Ce boala e asta???E stupid!!
Oare sunt fantome care o tin legata de casa aceea..si ii provoaca stari de rau cand incearca sa se departeze??Bine..si asta e stupid..dar nu'mi pot explica cum de se intampla asta.

Lumea in care traim..planeta pe care ne facem veacul este plina de mistere..si toate acestea se intampla datorita unor lucruri pe care noi nu le putem descifra.TOTUL se intampla cu un motiv anume..pentru ceva anume.
Scary huh?!?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu