3 iulie 2010

Intamplare intamplatoare!!!

Ieri am fost cu sora mea la "shopping",mai exact sa'mi i'au izmene.Cum eu nu prea ma plimb prin Bucuresti..am avut minunata si exceptionala oportunitate de a vedea si eu alte fete.Alti oameni..alt comportament.A nu se intelege ca nu ies din casa..ba da..dar nu imi petrec timpul batand strazile la pas zi de zi.
Acum..sa ma scuzati daca sunt prea rautacioasa sau superficiala..dar nah!!
In prima faza:eu cu sormea in statie la tramvai asteptand EVIDENT tramvaiul..se apropie o duduie cu parul valvoi in cap,foarte slaba,cu niste sandalutze aproape fara material pe ele (candva erau frumoase) si ce'mi vad mie ochisorii niste unghiute la picioare aooleuu mama!!!Sa mii se faca rau.Sa ma explic:unghii cam de 1 cm lungime intoarse'n sus ,aproape inexistente,dar tanti isi facuse pedichiura!!!Ma uit mai sus vad o rochie de pe vremea bunicii (cam cum purta buni pe vremea lu Ceausescu).O rochie lunga,FOARTE rosie,cu multe flori pe ea!!!Scarbos!!!Scoate duduia telefonul din geanta si suna!!Persoana apelata raspunde..si tinete bine ca duduia e cam surda de'o ureche!!Vorbea asa de tare incat am crezut ca numai vorbeste prin telefon ci persoana respectiva e peste strada si vorbesc asa..live!!O parte din discutia ei am auzit'o si eu..era imposibil sa nu auzi ce vorbeste..numai ca eu am auzit doar partea care mi'a atras atentia si anume replica asta : "Ne'a tzatzait posteriorul cand am auzit!" Zic ok..foarte dragut..tanti se crede vreo avocata sau jurista..anyway bine ca plecat mai incolo si nu mi'a mai deranjat mie timpanele.
A doua faza:urc linistita'n tramvai si imi arunc ochii pe geam..ma plictisesc apoi ma uit prin tramvai..lume ca de obicei fiecare cu preocuparile lui..gasesc un loc unde sa stau si dau sa ma asez cand un tip se gaseste exact in momentul in care eu treceam pe langa el sa GESTICULEZE!!Imi trage un cot peste umar..ma opresc cateva secunde raman stupefiata..si ma asez frumos pe scaun ca pe urma sa'l aud ca injura!!Poftim???Adica tot eu sa ma feresc de tine??!!!Tot eu sa spun pardon??!!NESIMTIRE domnule NESIMTIRE!!!Apoi tot drumul m'am uitat pe geam...Paralel cu tramvaiul mergea si masina..imi arunc ochii prin masina si ce vad pe scaunul din spate de la geam??Un tanar care dormea!!Dormea dus...mai avea un pic si ii se rupea gatul!!ce sa'i faci...omul este obosit.
A treia faza:Dupa minunata mea excursie...in cautarea izmenelor..imi gasesc ceea ce vreau..si ma intorc spre casa.In fata mea ..ce zaresc???O tanti cu niste sacose in ambele maini..cam implinita..un tricou "de piata" si niste pantaloni de trening cei drept cam tociti doar in FUND!!!Acum...stau eu si ma uit..si ce vad??!!Ca tanti nu are chiloti pe ea!!!Ma uit la sormea...ma uit la tanti..ma pufneste rasul...sormea spune sa depasim caci nu prea'i place "tabloul"!Acum eu ma gandesc...si zic:E criza..oamenii sunt din ce in ce mai saraci..dar..te poti duce in SH sa'ti iei o preche de pantaloni cu 3 lei si nu sunt tociti in fund!!Oare tanti ce a facut de i s'au subtiat atat de mult pantaloni??Doar in zona aceea??Oare tanti chiar nu vede ce se petrece cu pantaloni ei inainte sa se imbrace??Oare tanti este atat de extrovertita si dornica sa ne arate fesele deloc apetisante??Oare tanti nici bani de chiloti nu are??Dar daca nu ar avea bani sa dea 4 lei pe o pereche de chilotei din piata..cum are sa faca cumparaturile si sa plece cu sacosele pline acasa???
Ma rog..oricum romanul da cei mai multi bani pe mancare..ca deh!!Doar nu o sa facem foamea nuu???
A patra faza:In drumul nostru catre statia de tramvai...purtam o discutie..pe trotuar mama piranda impreuna cu copilul pirandei vindeau "ceva" (nu am fost atenta ce mai exact).Baietelul "ars de soare" striga'n gura mare "Fataaaaaa ai sa'mi dai si mie o bricheta sa'mi aprind si eu tigarea asta??".Tin sa mentionez ca baietzelul avea in jur de 7 ani (mai mult nu'i dau),dar eu nu'l bag in seama,la fel si sormea..si mergem mai departe..trecand de cei doi continuand discutia.Cam la 5 secunde dupa depasirea lor il aud pe baietel tipand frenetic "Faaaa tu nu auzii ..bagameas **** bla bla ".Raman un pic blocata..insa imediat imi revin..pentru ca nu are rost sa asculti ceea ce zic toti trecatorii sau "stagiari" cu lazi cu soseste sau bureti de vase de pe trotuar.
Dupa faza asta am zis ca dau la o partea toate aceste menajari asupra rromilor!!Si OFICIAL devin RASISTA!!!Numai pot..numai suport ca acesti oameni sa ne controleze vietile constant!!!Adica te poti trezi cu o bata'n cap si nimeni nu'ti sare'n ajutor asa pentru ca a fost un TIGAN sau rrom(cum vreti voi).Nu e posibil ca rromi si chinezii sa ne conduca!!!Ce fel de natie suntem noi??Sclavi??Sa ne punem in genunchi in fata lor..asta pentru ca au o putere de convingere (nu tocmai corecta)..pentru ca au stiut si stiu in continuare sa'si faca dreptate cu pumnul/cutitul/sabia/pistolul??Este inadmisibil asa ceva!!Sa ne lasam condusi de aceste specimene respingatoare!!!Este inadmisibil sa plecam capul in fata lor si sa le dam ce avem pe noi..pentru ca nu vrem sa murim de tineri!!
Inca o data imi este scarba de ROmania!!!!

Faze de genu parca au mai fost cateva dar nu prezinta prea mult interesul...Deja mi s'a schimbat starea de spirit..din bine in greata!!
Acum spuneti'mi voi!!Gresesc eu cand zic chestiile astea??Gresesc prin faptul ca denigrez aceste "personaje"???

Un comentariu:

  1. nu stiu daca gresesti sau nu...asta le e firea...chiar nu stiu cum ar trebui as reactinom in asemenea situatii..cum o dai tot nu e bine..daca te iei in gura cu ei..e rau, daca nu ii bagi in seama te baga ei pe tine

    RăspundețiȘtergere