18 iunie 2010

Stii proverbul cu lupul?!

Sunt obisnuita ca oamenii sa se schimbe..e normal..si eu m'am schimbat de'a lungul anilor.Este o parte a noastra care nu stagneaza,ci se desfasoara pe parcursul vietii..si ne schimbam noi,ca fiinte.Ne schimbam in bine,sau in rau depinde de fiecare.
Dar eu nu vreau sa vorbesc despre schimbarea culorii parului sau a stilului vestimentar,vreau sa vorbesc despre schimbare comportamentului unor persoane.
Si o voi lua pe rand,dupa categorii:
1.Colegi de clasa(generala):Fata despre care voi vorbi este doar un exemplu minor(nu este singura pe care as putea sa o incadrez aici..sunt multe dar nu voi sta sa vorbesc despre fiecare in parte).Ea e genul de fata egoista,barfitoare,alaturi de tine numai cand vrea si prototipul fetei care se plictiseste repede de o persoana.A fost prietena cu toate,pe toate le barfea,in schimb ,in fata era in stare sa te pupe si'n funduletz.A fost prietenoasa chiar si dupa ce am ajuns la liceu..asta pentru o vreme.Acum,cand trec pe langa ea nici "Buna!" numai stie sa spuna.Stau si ma gandesc,,oare de ce face chestia asta??!!!Am stat in aceeasi calsa 8 ani de zile..Ma gandesc ca asa ar fi normal din putin respect si buna crestere macar un "buna" amarat si gatuit nu poti sa dai??!!Am observat ca de cand am intrat la liceu majoritatea fetelor si'au luat aere de domnisoare bine cotate cu multi bani,sclifosite -"PITZIPOANCE".Si nu e vorba ca ele intradevar au bani..stiu foarte bine sa de'a impresia ca au multi bani dar ele se imbraca de la SH,piata sau dragon.acum vin si eu cu o intrebare:"Crezi ca vor face baietii coada in spatele tau cand iti vei etala noua ta jacheta plina cu paiete si sclipici (ca asa se poarta acum) dar care sa aiba ditai etiketa pe care sa scrie MADE IN CHINA??!!"Sincer..eu NU CRED!!!

Nu am suportat niciodata persoanele care dau impresia ca au multi bani dar nu au nici macar dupa ce bea apa.

2.Prietena ce'a mai buna:Da,prietena cea mai buna e prietena cea mai buna.Asa crezi pentru inceput pentru ca e mereu langa tine cand ai nevoie,pentru ca rade cand razi si tu,pentru ca plange cand plangi si tu,pentru ca e mereu de acord cu tine,pentru ca e la fel de suparata ca si tine,pentru ca nu te refuza cand vrei sa te duci undeva,pentru ca te imprumuta cu niste banuti,pentru ca doarme la tine,pentru ca dormi la ea,pentru ca mancati acelasi sandwich,pentur ca lista este foarte mare.Si uite asa tu ai impresia ca ea este cea mai buna prietena a ta.Ai auzit vreodata de persoane cu 2 fete??!Ai auzit vreodata de persoane pe interes??!!Eu DA!Sunt sigura ca si TU!!
Total eronat.."prietena mea cea mai buna" NU EXISTA!!O prietena buna nu te baga in belele,o prietena buna nu te influenteaza sa faci anumite lucruri,o prietena buna te suna chiar daca tu nu ai mai dat vreun semn de 2 zile, o prietena buna nu te minte,o prietena buna nu incearca sa te desparta de iubitul tau,o prietena buna nu are "mai multe prietene".

3.Gasca din vara:Iti petreci aproape toata vara cu aceeasi oameni,trece vara,incepe scoala,legaturile se rup,vine iar vacanta si ???!!ce crezi??!!SURPRIZA!!!!!!Nimeni nu te mai baga in seama..nimeni nu iti mai spune "buna" ..nimeni nu se mai uita la tine,ci pur si simplu trec frumos pe langa tine..se prefac ca nu te vad..si ..ATAT!!

Urat!!Foarte urat!!
Dar stiti ce???
SURPRIZA!!!Putin imi pasa..nu am nevoie de salutul vostru,nu am nevoie sa ma bagati in seama ,nu am nevoie de nimic pentru ca voi sunteti niste oameni lipsiti de scurpule,de bunele maniere.Sunte'ti prost crescuti,ingamfati si va credeti superiori.Sunte'ti scursurile societatii!!!

Imi pare rau dar asta este adevarul.Eu nu am nevoie de "cunostiinte" care sa ma barfeasca non stop si sa fie invidiosi pe mine si pe fericirea mea.Buy a life loser!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu