16 iunie 2010

Marturiile!!!

Zilele trecute purtam o discutie despre nunti..despre prezenta obligatorie la o anumita nunta ..anyway..si mi'am adus aminte de asa zisele "MARTURII" pe care le gasesti pe masa la restaurant evident la o nunta.Si am tot intrebat si eu ce semnifica acele marturii..Raspunsul a fost "chiar nu stiu"..ei bine..am zis sa caut pe net ce e cu acei saculeti din panza (sau ce este) si iata ce am gasit:"Odata cu trecerea timpului, acesta traditie a capatat semnificatii suplimentare. Cele cinci bomboane (de obicei migdale glazurate) incluse in bomboniere simbolizeaza cele mai importante elemente pe care se cladeste o casatorie: sanatate, bunastare, fericire, fertilitate si longevitate."
Si cam atat...Bun..acum eu ma scarpin in cap si zic :De ce la nunta la varul meu marturia lor a constat in niste margelute colorate puse intr'o panza legata frumos ..si puse pe masa..Oare nu asa se procedeaza peste tot?Oare nu au vrut sa puna acele "migdale"..Nu cred ca a fost vorba de bani..sau mai stiu eu ce..adica atunci cand faci nunta nu o faci cand nu ai bani..Nu?
Ma rog..nu asta este important..cert este ca am aflat si eu ce semnifica acele marturii..si gata...
Acum trebuie sa fug..ne mai auzim!! :*

4 comentarii:

  1. nici eu nu stiam ce inseamna acele marturii...dar am vazut si eu ca nu peste tot sunt acele "migdale"...mai sunt tot felul de pietricele colorate...depinde

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut marturi si cu nisip si scoici intr-un borcanel

    RăspundețiȘtergere