28 iunie 2010

Relatari ale sentimentelor!!Am bretoooooon!!!!!!!!!!!

Siiiii!!!Ce crezi ???
Mi'am facut iar breton!Daaaaa!!!
Mi s'a pus pata sa'mi fac iar breton...imi placea atat de mult cum imi statea inainte si ce m'am gandit eu "ia sa incerc iar" si iata'ma iar cu breton.
Eu..aproape toata viata am avut breton din a 4 a pana in a 8 a am avut vesnicul si plictisitorul breton drept..apoi in a 8 a l'am avut intr'o parte (pe diagonala) pana in a 9 a..apoi l'am lasat sa creasca si am ajuns o perioada fara breton..
Si acum bretonul meu mult iubit :D
Imi place!!


Si acum le urez multa bafta celor care dau bac'ul!!!Mult succes si note mari!!
Pentru ei este o perioada incarcata..mult de invatat,nopti pierdute,multa cafea,nervi,emotii!!
Baftaaaaaa!!!

Nu pot sa cred ca deja s'a dus aproape o luna din vacanta...timpul asta nemilos cu noi trece si lasa in urma sentimente,evenimente placute sau neplacute..Vacanta de vara este momentul oportun pentru a te relaxa..pentru a'ti reveni din acea rutina neplacuta..este o perioada cei drept scurta,dar minunata in care te poti distra dupa cum iti pofteste inima..este o perioada in care'ti faci prieteni..perioada pe care nu o vei uita mult timp.Vara trecuta pentru mine a fost ok..am muncit dar m'am si distrat..a fost frumos..
Vara asta inca nu s'a terminat si inca mai astept acele momente frumoase..astept.Nu vreau sa'mi para rau de nimic..vreau sa'mi aduc aminte mult timp de lunile astea..vreau sa am amintiri frumoase de pe urma aceste veri.


4 comentarii:

  1. Bretoon e BETON :D , iti sta superExtraMegaHiper Bine pisu!!!:*:X

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine iti sta cu breton...e vara, fa tot ce iti trece prin capsor si profita din plin de vacanta de vara

    RăspundețiȘtergere