24 aprilie 2010

A new day!

Si..ce crezi?E sambata.!!Iar week-end.Mult asteptatul weekend.Tanjesc atat de mult dupa zilele astea..tanjesc atat de mult dupa vacanta aia de 3 luni care numai vine o data..M'am saturat de scoala,m'am saturat de profesori sclifositi care'ti ordona "invata!!!Invata!!Invata"..m'am saturat de galagia infernala la care sunt obligata sa asist..m'am saturat de durerile de cap cu care plec de la scoala..m'am saturat sa vad aceleasi fete zilnic,,m'am saturat de atatea intrigi/minciuni/falsitate/barfe din partea lor..m'am saturat sa rad la glume proaste..m'am saturat de tot.M'am saturat de locul in sine de persoanele de acolo.Its enough!!
Sunt atat de bucuroasa cand ajung acasa si LINISTEA ma intampina cu bratele deschise.5 minute de liniste imi sunt de ajuns ca sa'mi "incarc bateriile".
Si cand ma gandesc ca mai am 2 ani..Numai cand imi aduc aminte de asta deja mii se formeaza o imagine [Un perete mare pe care scrie"BINE AI VENIT IN IAD"]
Ha!Buna asta!Deja devine plictisitor..sa stai cu inca 20 de persoane intr'un spatiu inchis cateva ore.Devine frustrant cand stii ca esti legat de maini si nu poti face nimic.Cert este ca oriunde te'ai duce tot peste acelasi lucru dai.Si cand te gandesti ca TOTUSI trebuie sa te duci la scoala...De ce?Pentru ca trebuie..pentru ca vei fi un mare analfabet si un mare agramat..pentru ca nu vei putea matura nici strazile fara liceul terminat..pentru ca nu vei fii in stare sa legi 2 propozitii care sa aiba vreun capatai..pentru ca toate astea iti sunt indispensabile..in viata de zi cu zi..pentru ca suntem oameni si relationam pentru ca avem nevoie de putina gramatica pentru ca trebuie sa stim macar sa numaram banii si sa nu ne luam tzeapa la piata...pentru ca trebuie sa stii sa citesti o eticheta de pe un ambalaj..pentru ca trebuie sa stii atunci cand te doare ceva CE TE DOARE pentru ca sunt unele lucruri care trebuie sa le stii..si astea le inveti la scoala.
Ei bine oricat de greu mi'ar fi sunt constienta ca trebuie sa continui!Si toate astea pentru ca TREBUIE!
Am avut momente in care mi'am bagat picioarele [metaforic vorbind] in ea de scoala si nu m'am mai dus o saptamana..am anuntat'o si pe mama..foarte detasata de toate i'am spus clar si raspicat ca eu nu ma mai duc la scoala!Si acum intrebarea invitabila a mamei a fost "Si ce vei face pe viitor?".Atunci mi'a picat fisa..dupa discutii interminabile despre maturat strazi...si alte chestii de genu ..a reusit sa ma convinga ca nu am de ales si ca trebuie sa'mi termin macar liceul.De facultate nici nu se mai punea problema.Cu timpul am realizat ca nu a fost bine ce am facut..si acum imi doresc sa merg si la facultate.
Omul se mai schimba..
Intradevar invatamantul romanesc e de rahat..iar cei care trebuie sa traga sunt copii.Ne baga cartea pe gat fara sa realizeze ca sunt foarte multe informatii de care nu avem nevoie de care nu ne vom folosi pe viitor..lucruri pe care la invatam acum si dupa 2 zile le uitam.Atatea schimbari ..atatea examene..atatea materii!Sunt inconstienti oamenii astia.
Si mai zic ca de ce sunt oamenii de rand asa revoltati in unele chestii.Sa va zic eu de ce?Pentru ca sunteti niste tampiti care da'ti niste legi de rahat si care nu va intereseaza altceva decat sa aveti buzunarul cat mai plin cu bani!!!
Realitatea este dura..iar noi nu trebuie sa facem altceva decat sa ne zbatem sa iasa cat mai bine ceea ce ne propunem.
Viata e frumoasa..numai daca stii cum sa'o traiesti!

Cute Buttons

Un comentariu:

  1. eu in ceea ce priveste scoala, m-am saturat sa ma duc si sa stau 5 sau 6 ore in care sa nu fac efectiv nimic si sa ajung acasa mai mult decat rupta, din simplu fapt ca te obosesti mult mai tare daca stai, nu faci nimic si astepti doar sa treaca timpul...eu abia astept sa vina vacanta de vara ca sa imi iau pauza bine meritata dupa ultimul an de liceu...din pacate realitatea e foarte dura...unii fac scoala saracii pana nu mai pot, iar altii gen eu, intr-un liceu cu renume la noi in oras efectiv nu facem nimic, asteptam sa vina pauza doar ca sa ne putem intinde mai bine, ca nah in fata profesorului nu poti ca e lipsa de respect

    RăspundețiȘtergere