11 aprilie 2010

Despre tine!


In ultimul timp nu am mai scris nimic pe blog asa cum faceam inainte.
Saptamana asta a fost PLINA de evenimente importante..bine..FOARTE importante pentru mine.
Nu am vorbit despre Paste nu v'am urat nimic..pentru ca ....EI BINE NU AM FACUT"O si gata.
Sunt foarte bulversata..tot ce se intampla in jurul meu este nou pentru mine..imi place ideea asta..insa ca orice eveniment are partile lui intunecate..unde'i fericire este si frica nejustificata.Anyway..
Cat despre tine "draga mea" caci despre tine vreau sa vorbesc in aceasta postare..mi'am cam schimbat parerea despre tine..te credeam aproape de mine te credeam prietena mea te credeam mai mult de atat..insa ma dezamagesti...Nu imi este usor sa vorbesc despre asta ..locuiesti la cativa pasi de mine..te vad mereu pe facebook pe mess insa nu exista schimb de replici intre noi.Pot sa te intreb de ce?
De ce mereu astepti ca eu sa fac primul pas..de ce astepti ca eu sa'ti spun prima Buna..de ce mereu vrei cat mai multe detalii despre mine si viata mea ..CAND TU NICI MACAR NU TE OBOSESTI SA'MI SPUI DE "acel baiat care te'a incalzit in ziua de Paste".Ce este asa de greu?Nu imi erai tu prietena?Nu se presupune ca ar trebui sa impartasim toate acele picanterii din viata noastra..Nu se presupune ca ar trebui sa ne impartasim una alteia cele mai mari secrete din viata noastra?Nu se presupune ca ar trebui sa fim una langa cealalta atunci cand numai facem fata greutatilor vietii..cand lumea asta barfitoare ne face rau..cand sunt la un pas de a ne avanta in prapastie..
Eu ti'am spus mereu ce mi s'a intamplat..cum/de ce/cand/pentru/in ce fel...pentru ca asa am considerat..iar tu nici macar un nume nu mi'ai putut da!!!nici macar atat..de parca la's fii stiut eu pe individ..ai preferat sa'mi trantesti o replica de genu "PREA MULTE DETALII".Ei bine as fii preferat sa nu aduci vorba de chestia asta..Mi'ai dat "apa la moara" cu chestia asta..ca apoii sa ma lasi cu "ochii in soare".
Nu'i frumos cum procedezi...Nu'i frumos deloc.si apoi..sa'mi spui ca m'am suparat..Da!!!Cum sa nu si ce acum ce rost mai are daca m'am suparat sau nu oricum nu'ti pasa..oricum nu te mai intereseaza..
Suna frumos cand spui "mie dor de tine"..
Da si mie imi e dor de tinE!SINCER!!!imi e dor de tine..dar imi e dor de persoana pe care o cunosteam acum 1 luna..Persoana care'mi dadea cele mai bune sfaturi..persoana care ma imbratisa si se bucura pentru reusitele mele..persoana care ma ambitiona sa fac ceea ce'mi doresc..persoana care plangea la Mc.Acum..tot s'a dus ..
Pe zi ce trece..legatura dintre noi se rupe..ajung sa se evapore toate amintirile..sa ramana decat "fum"..fumul gros dupa marele incendiu din sufletul meu.
Ma doare sa stiu ca numai suntem cum eram inainte.Ma doare chestia asta si nu stiu cum sa ti'o spun.
Vreau niste explicatii!Vreau sa stiu de ce te indepartezi de mine.Vreau sa stiu de ce numai ai incredere in mine.Vreau sa stiu ce se intampla cu tine.
Vreau sa stiu daca mai suntem prietene sau nu.

Asta este melodia de la tine.Imi place..de aceea am hotarat sa o postez aici.
Cu drag,pisi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu