9 aprilie 2010

Asta e de Noapte Buna!




Ca orice "artist" care se respecta..mi'am permis si eu sa i'au o pauza din a mai scrie pe blog..insa problema nu a fost una majora,ci pur si simplu numai am inspiratie.Nu am mai gasit nici un subiect destul de interesant pe care sa'l discut sau pe care sa'l dezvolt..sau pur si simplu nu am mai simtit nevoia de a "povesti" cate ceva.
Zilele astea doar am stat si am analizat reactiile persoanelor in diferite cazuri,gandurile,sentimentele lor...am fost placut surprinsa de modul in care "voi va exprimati" (adica intr'un fel aparte).
Ma rog eu stiu mai bine despre ce vorbesc..cert este ca un om nu poate fii inteles de toata lumea.Important este ca eu stiu ce vorbesc si e de ajuns ca ma inteleg..nu trebuie neaparat sa ma fac inteleasa pentru toti.
Ne mai auzim .:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu