8 decembrie 2009

Vacanta?Da.. vezi sa nu!


Numai pot numai suport de mai bine de 3 saptamani ma tot plang ca ma doare capul ma doare tot corpul mie somn nu sunt odihnita..si toate astea din cauza scolii...Nu pot sa adorm mai devreme de 1 ..iar dimineata e un calvar sa ma trezesc..trage mama de mine chiar si o ora..
Nu credeam ca voi ajunge in asemenea situatie..interesul scolar a scazut la 10% si asta nu e bine..am dat teza la bio ieri si nu invatasem nimic..azi am la romana la fel nu stiu nimic nici macar nu am deschis caietul..
Nu mai pot invata..nici numai stiu cum sa invat..pur si simplu imi gasesc altceva mai bun de facut(zic eu )stiu ca gresesc..stiu ca am zis ca anul acesta voi invata foarte bine..
Oricum fata de anul trecut ma mentin bine..Nu mai am atatea absente cu notele e mai bine..
Am tras de mine sa citesc..insa cartile pentru scoala ma plictisesc maxim..Abea astept sa treaca si saptamana asta si sa vina ziua aia de vineri seara sa ies cu B si apoi sa stiu ca e sambata si ca pot dormi pana tarziu si sa numai fiu nevoita sa ma trezesc dimineata cu fata de zomBi.Pana si mama sa speriat de mine si a zis ceva de genu "Cat ai baut aseara?" wtf !!!!Nu am mai baut de mult timp..dar oboseala isi spune cuvantul..stresul la fel...emotiile...si alte probleme inafara scolii..
Nu mai am o motivatie pentru care sa ma lupt cu scoala...imi trebuie un inpuls puternic insa nu apare...
3 saptamani de vacata care si alea vor trece ca prin zbor...
Vreau liniste nu vreau sa'i mai vad fata lui "D" sa nu mai aud cum vorbeste sa numai fiu nevoita sa asist la toate scarboseniile pe care le face...Vreau sa ma rup de toti sa numai aud de nimeni pentru o saptamana sa stau singura Singura!!!
Salvati'ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu