9 decembrie 2009

Decembrie???


Cica e decembrie...se presupune ca ar trebui sa ninga...Am inceput sa urasc sarbatorile...Unde e spiritul Craciunului..unde e zapada...unde sunt tipetele copiilor ce vin inghetati cu sania..unde sunt pomii incarcati cu zapada..unde este acea atmosfera impresionanta a lunii decembire..unde este bucuria si nerabdarea venirii lui mos Niculae si a lui mos Craciun...Toate aceste sentimente au disparut de mult..acum urasc zilele astea..si sunt mai multe motive pentru care detin aceste sentimente obscure..cum ar fii..ca am crescut acum stim despre ce e vorba..incepem sa le spunem noi parintilor ce vrem..sau pur si simplu ne facem singuri cadouri..iar in unii ani absenta cadourilor in totalitate.
Am dat uitarii tuturor acestor lucruri care acum pentru mine conteaza..Nu am mai primit ceva de ani buni...Anul acesta am fost foarte surprinsa si nu stiu ce sa intamplat cred ca i'a lovit ceva pe toti am primit bani..un maimutzoi(nu de la ai mei)oricum sormea imi facea mai multe cadouri decat ai mei...Ea le'a luat locul de mult...
Urasc toate aceste lucruri care practic nu te ajuta cu nimic dar la un moment dat conteaza.
Nu am avut o copilarie asa cum am visat nu totul a fost asa cum as fi vrut dar asta este cu timpul treci peste toate cu capul sus iar peste ani probabil vei rade dar nu vei uitA suferinta produsa de ei din inconstiinta sau nepasare!
Pe de'o parte imi doresc o iarna frumoasa dar numai din casa...Vreau sa ma trezeasca soarele puternic stralucind in zapada imaculata..fulgi micuti ce se aseaza parca speriati pe crengile copacilor deja incarcati..acea agitatie dinaintea Craciunului...cumparaturi..impodobirea bradului..mirosul mancarurilor traditionale!!Asta da Craciun...Astea da sarbatori !!
Vreau sa stau in pat sa citesc o carte buna sa beau ciocolata calda si din cand in cand sa mai zaresc cate un fulg de nea ce se aseaza pe pervazul ferestrei mele!
Imi doresc multe..mai ales lucruri imposibile!!Inca nu a veni Craciunul..asteptam si vom vedea cum decurg lucrurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu