28 octombrie 2009

Vorbesti de parca'i stii ce'nseamna!!

Ce se intampla cu mine?Incep sa ma inchid in propria'mi cochilie!!Vreau sa numai ies de acolo!Sunt egoista din acest p.d.v. vreau sa ma protejez de toate rautatile de pe acest pamant!Vreau sa traiesc intr'un glob de cristal sa nu ma poata atinge nimeni cu vreun gest sau vreo vorba urata care sa ma afecteze!Vreau sa am o "Viata ruoz"(metaforic vorbind).
Insa acest lucru nu'l pot avea!Imi doresc atatea si nu stiu cum sa fac sa fie ale mele!!
Mi se pare ceva imposibil!!
Nu stiu ce'i cu mine..incep sa'mi pierd interesul de a mai scrie pe blog(vreau de multe ori sa scriu insa pe ultima suta de metrii ma razgandesc ..de ce ?Nu stiu..pur si simplu imi pierd ideile..sau nu am deloc inspiratie..ma pierd...Nu stiu ce'i cu mine)
Incep sa'mi pierd interesul de asa numitii "prieteni"..Nu'i mai caut numai vorbim asa des cum o faceam intainte..De unii chiar m'am scarbit...
Incep sa'mi pierd interesul fata de asa zisa "familie"!
Incep sa'mi pierd interesul de scoala..
Imi este dor de multe..sau poate ca nu'mi este dor..poate ca nici nu am anumite lucruri sau amintiri de care sa'mi fie dor..
Hellloo!!Ma simt ca un mic martzian:O
Ce'i cu mine??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu