13 octombrie 2009

Blaga :))

Florin Radu, de 29 de ani, care preda istoria la Liceul Lucian Blaga, a lovit cu pumnul un elev de clasa a 12-a chiar in timpul orelor de curs, colegii acestuia spunand ca motivul disputei ar fi fost chiar prietena elevului, pentru care profesorul ar fi facut o pasiune. Agresorul, care este fiul directorului unitatii de invatamant, Radu Vasile, a fost internat imediat intr-un spital de psihiatrie. Elevul a fost obraznic, iar profesorul, care este si fiul meu, a avut o cadere nervoasa si l-a lovit cu pumnul. Imediat cum am aflat de incident am chemat politia, salvarea si pe tatal baiatului, care nu a dorit sa faca plangere la politie. Am informat Consiliul Profesoral de incident si voi cere ca profesorul, chiar daca este baiatul meu, sa fie exclus din invatamant, pentru ca ceea ce a facut este inadmisibil. Nu ma asteptam ca propriul meu copil sa-mi faca rau, ne-a declarat directorul de la Blaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu