8 mai 2011

Leapsa -biografie


Chiar daca nu am mai scris nimic de ceva timp asta nu inseamna ca am uitat ca am un blog de care trebuie sa am grija si pe care trebuie sa fiu cat de cat activa pe el...insa astept sa'mi pice ceva "greu" de purificat si discutat.Am ceva subiecte,insa nu am cheful si starea necesara pentru asa ceva.Scoala este pe sfarsite..si eu abea astept.Vremea lasa de dorit...si ca sa nu ma lungesc prea mult cu lucruri nesemnificative,scuze expirate si alte chestii plictisitoare,am pentru voi o leapsa tare draguta.(am gasit'o pe un blog si am zis "DE CE NU?!" )


Leapsa BIOGRAFIE: (eu am sa incep de la varsta la care imi amintesc primele lucruri)
-La 3 ani:parintii tatalui meu m'au tuns la chelie pentru a avea un par frumos si sanatos(tin sa mentionez ca aveam un par pana la mijloc-am plans aproape toata ziua dupa el )
-La 4 ani: am pocnit un baietel de i'au sarit ochelarii de la ochi pentru ca facea prea mult zgomot si nu ma lasa sa dorm.
-La 5 ani:eram buna la matematica(adunari si scaderi pana la 10)
-La 6 ani:eram la gradi la tara si un baiat nu ma lasa in pace,iar eu am inceput sa arunc cu bete si pietre dupa el.
-La 7 ani:eram un copil cuminte si sfios la scoala
-La 8 ani:am luat primul meu insuficient
-La 9 ani:o trezeam pe sormea plangand cu 10 minute pana sa plec la scoala sa'mi faca tema la mate.
-La 10 ani:m'am epilat pentru prima oara.
-La 11 ani:am avut primul meu prieten
-La 12 ani:am inselat pentru prima oara.
-La 13 ani:am inceput sa ma machiez
-La 14 ani:aveam un breton lung si nimeni nu'mi vedea ochii.(mie mi se parea ca avea lungimea perfecta)
-La 15 ani:am renuntat la bretonul lung si drept si mi l'am facut intr'o parte plus un mot care se purta atunci.(ceva gen punk/emo)
-La 16 ani:aveam o tenta usoara de emo si m'am apucat de fumat si baut.
-La 17 ani: am fumat prima mea "tigare speciala"
-La 18 ani:m'am cumintit din mai multe puncte de vedere.
Mai departe vom vedea.

Leapsa merge mai departe la : Irene-brizo , Micutza balerina , ANM , Inger fara aripi .V'am pupat..ne auzim zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu