28 mai 2011

Lazy Saturday

Stau si ma uit la tastatura ca si cum e pentru prima oara cand o vad.Incerc sa'mi amintesc ceea ce voiam sa scriu si nu reusesc.Vreau sa scriu ceva si nu stiu ce.Vreau sa fac ceva dar imi este prea lene.As citi cartea pe care am inceput'o acum 1 ora,dar nu am starea necesara.As manca ceva dulce dar imi e prea lene sa ma duc la magazin.CAM ASA SE PREZINTA PENTRU MINE O ZI DE SAMBATA!!!!!!!!

M'am sustras cu mult tact de la curatenie si am incercat sa fac diverse lucruri.Mi'am "tunat" blogul,am stat pe "face-in-buci",m'am uitat la 90210 (care apropo!!!imi place mult.Ieri m'am apucat de el si azi am ajuns la ep 8).

M'am gandit eu ca as vrea sa fac ceva "nice" pe blogul meu(inafara faptului ca astept sa vina vacanta pentru a putea posta mai des) sa bag o pagina "speciala" cu lucruri care'mi plac,le doresc,le visez s.a. si impreuna cu mine va puteti "clati" ochisorii.

Mai sunt 4 saptamani de scoala(inclusiv ultima in care se incheie mediile) si gata scoala.Abea astept sa nu ma mai trezesc la 5:30 in fiecare zi,abea astept sa numai vin acasa cu dureri de cap,abea astept sa scap de "animalele" din clasa mea,abea astept sa lenevesc de dimineata pana seara citind si uitandu'ma incontinuu la seriale,abea astept sa ies seara in parc la un cico si o pipa.

Pana atunci trebuie sa ma axez pe marirea mediilor si TREBUIE sa am grija sa nu o dau in bara cu vreo materie CHIAR acum la sfarsit.(dar mi'a soptit mie o vrabiuta ca va fi bine).

Va doresc tuturor un weekend cat mai frumos.PUPICI!!!



love tshirt
i love tshirts
love text hoodies

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu