9 noiembrie 2010

Scoala?!Boring day!


Orele de azi au trecut atat de greu...nu'mi venea sa cred..ma uitam la ceas si parca nu se mai misca minutarul DELOC!!!Simteam ca innebunesc.2 ore de romana pentru mine e un calvar.
Eu sunt de parere ca in momentul in care ai un profesor de treaba,care'si face ora interesanta...si nu super boring..atunci de placere stai la ora..esti atent..interactionezi..bla bla'uri dastea.Dar cand toate lucrurile astea (la care visez)sunt exact pe dos...normal ca'ti piere tot cheful..si toata ora nu faci altceva decat sa te uiti obsesiv la ceas...sa oftezi..sa'ti pui mainile in cap,nemaisuportand chinurile oferite de un profesor cam scrantit!
Bineinteles ca dupa 2 ore de vizita in iad,am avut o ora mai "relaxo".Apoi orele de bio.Si aste'as un clavar pentru mine...doamnee dumnezeule am zis ca o iau razna pur si simplu numai puteam suporta,imi venea sa fug pe usa afara.De nervi am inceput sa'mi mazgalesc caietul.
A fost o zi insuportabila..
Vreau vacanta aia sa vina mai repede...
Scoala ma distruge psihic!
TOTAL!!!

2 comentarii:

  1. off stiu si eu cum trec orele astea cnd ai un prof imposibil.si acei colegi care nu fac altceva decat sa comenteze la orice fraza a profului si uite asa ora nu mai trece atat de repede pe cat speram

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...si asta se intampla zi de zi ...

    RăspundețiȘtergere