23 noiembrie 2010

Change your life!


In mod normal azi as fii vrut sa vorbesc despre o persoana..dar mai astep un pic..poate zilele urmatoare.Acum nu am chef de "chestii cu fitze".
Azi a fost o zi cat de poate de normala.Nimic iesit din tipare..nimic spectaculos,nimic nou.Asta's eu de ceva vreme incoace.
Intr'un fel ma gandesc ca poate ar trebui sa fac ceva..sa'mi schimb stare asta de spirit pe care o am zi de zi.De cum ma trezesc si deschid ochii ma gandesc ca a venit o noua zi..o zi in care nu fac nimic altceva decat sa merg la scoala..sa'mi pierd timpul cu toti idiotii,sa ascult niste discutii care personal nu ma intereseaza si in mod normal nu as vrea sa le aud..dar ei sa incapataneaza sa ma distruga psihic every day!Ma deranjeaza foarte tare unele persoane..si uneori imi vine sa strig in gura mare "TACI dracului o data ca nu te mai suport!!!!!!".Timpanul meu este si asa bolnav..e in stare grava..credetima.De ce trebuie sa fiu chinuita in felul asta???Nu stiu cu ce am gresit..pe bune!
Dar asta este..dupa 5-6 ore de scoala..merg acasa..si NIMIC!
Am intrat intr'o rutina groaznica..si sincer..nu stiu cum sa ies din asta.
E frustrant sa stii ca nu e bine,nu e sanatos pentru tine un lucru..si totusi nu renunti la el,din diferite motive.
Vreau o schimbare MARE dar in bine.

2 comentarii:

  1. Pisi...mergi la film in vacanta?Ca vreau sa vad filmu ala nou cu Ceausescu..cica te tulbura atat de mult..si vreau sa fiu tulburata:))..Daca nu vreai mergem la alt film ok:* pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrei sa fii tulburata? =))
    Bine pisi.tulburata mica =))
    Mergem :X
    Vreau si eu sa vad daca e vorba de "CEscutza"
    :))
    Pup :*

    RăspundețiȘtergere