19 ianuarie 2010

Rabdarea mea are o limita!

Exista o singura scuza pentru faptul ca nu scriu mai des pe blog..si aceea fiind "Lenea"..
Ideile sunt peste tot..as putea scrie despre o multime de lucruri..evenimente..insa..ma razgandesc pe ultima suta de metrii.
Sunt multe de zis insa nu am nici timp pentru asta...si nu vreau ca sentimentele mele pentru anumite persoane sa reliefeze din descrierile mele.
Este atat de vizibil..atat de imprevizibil..insa nu pot face nimic in aceasta privinta.
Uneori nu ma mai pot ascude..numai pot pune stop.Expresia fetei ma da de gol.
Si DA nu te mai suport.Ai ajuns in acel punct in care orice prost si'ar da seama de ceea ce faci tu.Anumite lucruri le pot trece cu vederea..sunt acceptabile..sunt nimicuri dar astea's prea putine.Nesimtirea ta insa nu se poate uita.Ai o jumatate a ta care emana bucurie,inteligenta,finetze...insa cealalta parte e groaznica.Esti un monstru.Pana si un aurolac se poarta mai frumos ca tine...pana si ultimului om i'ar fii scarba de tine.Daca tu nu te simti e problema ta "mami"..dar la un moment dat v'a fii prea tarziu pentru tine.
Esti pe cale de disparitie!!!!!!Mi'e frica de tine in unele momente..mi'e frica de cum o sa reactionezi..mi'e frica pentru tine...
Esti ca un mamut gasit inghetzat si readus la viata...iar manierele tale sunt cele pe care le stiai tu de o vesnicie.Imi pare rau pentru tine ca nu ai avut parte de "acea persoana" atunci cand a trebuit..sa te invete ce'i bine si ce nu...cum se face..cand e momentul potrivit si cand nu.
Poate nu e logic ceea ce zic eu acum..insa nu pot intra in detalii.
Cuvintele sunt prea putine pentru a te descrie si m'as umili pe mine daca as vorbi prea mult despre tine..oricum ti'am acordat destula atentie in ceea ce priveste persoana ta.
Cert este ca NU TE MAI SUPORT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu