20 ianuarie 2010

Love love love !


Povestea noastra este lunga.Ne cunoastem de 4 ani de zile teoretic dar vorbim de vreo 3,iar practic suntem impreuna de 1 luna 2 saptamani si 3 zile :)).
La inceput a inceput printr'o simpla amicitie..insa cu timpul lucrurile s'au schimbat.Am inceput sa ne cunoastem mai bine sa iesim des..iar sageata lui Cupidon l'a lovit pe el primul!Eu insa,nu voiam nimic mai mult decat eram,adica amici.El a dat dovada de o rabdare supraomeneasca si a asteptat si a facut bine!
Sa intamplat intr'o duminica...m'a adus acasa iar eu l'am sarutat..si de aici a inceput totul.
Ca in orice relatie la inceput totul este frumos...insa mi'e frica de ce o sa fie mai tarziu.
Stiu ce sentimente are pentru mine sunt sigura de asta..il cunosc prea bine..indeajuns de bine sa stiu ce gandeste si ce urmeaza sa faca.
Uneori am impresia ca ma vede ca pe un glob de cristal si se poarta cu mine ca si cum ii este frica sa nu ma sparg.Pe de'o parte ma deranjeaza ca ma protejeaza atat,pe de alta parte imi pare bine ca este asa si ma simt ok langa el.Sunt norocoasa ca am dat peste un asa baiat!Nu o sa'mi para rau pentru aceasta alegere pentru ca m'am convins ca asta este ceea ce'mi trebuie.O asemenea sansa nu cred ca o voi mai avea inca o data in viata.
El...e doar al meu :X
Si DA il iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu