11 iunie 2009

moments of solitude


ai simtit vreodata nevoia de a sta singur?kiar daka nu ai ke sa faci kiar daka spui ka te plik..intotdeauna vei gasi o modalitate de ati pierde tp de unul singur!!!citesti o carte..te uiti la tv..mai intrii pe mess... mai ask muzik..te mai documentezi ku kva..iti mai iei un film..il vizionezi...iti imbunatatzesti profilurile..intrii pe dif site'uri...sunt o multime de lukruri pe kre le poti face doar u ..!!mereu trebuie sa gasesti un mom in kre sa stai doar u..fara nimeni pe laga tine..sa analizezi anumite probl pe kre le ai..fie pt a te odihni fara ka nimeni sa te deranjeze..streseze..omul simte nevoia de a'shi petrece un tp in singuratate...sa fie departe de toata aglomeratia de zi ku zii..de toata galagia...de toata lumea ce'l inkonjoara..isi doreste ka pt kteva mom sa se indeparteze de acele probl existentziale cel apasa si il urmaresc tot tp si park numai reuseste sa skape...unii prefera sa se relaxeze prin iesitul ku prietenii..asta pt k nu au avut oportunitatea de a se intalni mai des ...sau prin a face o vizita...sau pur si simplu stau akasa si Nu fac nik!!
Mii se intampla deseori sa'mi doresc sa fiu singura si nu pot...nu sunt lasata singura..si asta ma enerveaza la culme ..."EI" nu inteleg k am nevoie de putzina relaxare am nevoie sa fiu doar eu sa nu mai stea nimeni pe langa mine sa ma urmareasca ..ei bn eu nu prea am parte de kestia asta ku toata k miash dori sa fiu mai tot tp singura !!!ash fii cea mai fericita dak ash fii lasata in pace ..sa nu mii se mai reproseze nik din keea ke nu am fakt sau ke trebuia sa fac ...sa fiu doar EU si gandurile MELE !!!"dream was not too bad" <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu