19 iunie 2009

impreuna !!!





joi-18.o6.2oo9---ma trezesc pe la 10 jumate..11 fara ceva,deskid usor okii ma uit pe geam e frum afara [:x] imi aduc aminte ka azi sunt libera \:d/ o zi in care voi putea sta linistita sa lenevesc in pat 8-> sa ma uit la tv sa stau p mess..si poate o mik plimbarik pe afara cu BFF :D ...ma ridik din pat imi vad de trebuirle mele prin casa (ca tot omu)...intru pe mess...ma conversez ku unu ku altu ...tp trece repede ma suna "cocutza" :) [coca:cf fata mea ?--eu:bn sarumana cocutzo:d --coca:uite de ce te'am sunat.stiu ka azi era ziua ta libera da dak ai kef si nu esti f obosita makar sa te duci si u de la 5 asa knd o sa inceapa trb :-s--eu:8- huh...:-" bn ma duk ce sa fac akm --coca:dak nu ai kf nu te duce --eu:nuuu nu lasa ka ma duk:)--coca:bn at ....--...--bla bla --eu:bn saru mana :d ]shet X( o zii nu pot sa stau si eu akasa ..mrg 8- ma duk sa'mi fuck kva sa pap....[asta imi ia kam juma de ora :)) ]ma pon in fatza tv'ului si incep sa manank..se face ceasu cam 2 jumate ...mi'am spus singura "mai am tp sa ma preg mai stau si o mai ard dubios p mess apoi ma duk sa'mi fuck baitsa usor usor si pana la 4 jumate termin"...zi si facut..stateam eu tolanita pe scaun ma uitam la niste puoze si imi suna telu "kne o mai fii"...uoopss !!! coca 8-[eu:da cocutzo :D --coca:cf pizda ;))--eu:bn..eram prin kasa --coca:auzi poti sa te duci mai devreme ca geni nu poate sa faca si curat sa si vanda ..hai te rog eu frum --eu:bn bn ma duk sa'mi fac baie si am plekat--coca:bn fata mea bn..--...bla bla --bn hai pa --eu:saru mana :d ] nice!!!!!verryyy niceee!!! akm si mai devreme :o doamnee????ke am fakt sa merit asta (aveam o stare deplorabila) mrg ma duk repede imi fuck baitza ma preg iau un taxi si ma indrept spre munk ...ajung akolo intr'o stare si mai proasta dkt plekasem de akasa..aveam o fatza de park nu dormisem de o sapt..imi era ff rau si din kauza caldurii de afara intr'un cuv era "praf" knd ma vazut geni km eram mia zis sa plek akasa k nu o sa fiu in stare de nik si mai bn stau akasa si ma odihnesc #:-s ahh ke bn :D am plekat iau iar un taxi ajung akasa ma pon in pat (ma luase ametzeala)stau ke stau imi revin kt de kt intru pe mess..si vb ku fetele mele si am decis sa iesim afara pe la 7 jumate ;)) ma duk ma imbrak si am plekat ma int ku zuzele mele :D si:-? und sa merem und sa merem in iore:d ajungem noi akolo si ne asezam pe prima banka pe kre am vazut'o libera;)) am stat akolo si ne amintem km eram in cls a 8 a 8-> eh...au fost vremuri frum mi'ash dori sa mai fiu cls a 8 a sincer :x imi e dor de sc generala de unii colgeii de toate prostiile pe kre le faceam ...[amintiri] ;;) stam noi ce stam si plekam apoi ne oprim la noi in parc ...vesnicul "parcul florilor" :)) si akolo ne'am continuat diskutiile despre km eram si ce faceam ku ktiva ani in urma..denisa a trebuit sa pleke pe la 10 si jumate iar eu ku byby am ramas pana la 12 :))) [s'a bagat si unu in seama ku noi ii placea de byby :))) "a hartuit'o":)) mrg ;)) l'am expediat si pe ala :D[mi'a placut ziua de ieri sincer :x]iar eu akm trebuie sa inchei k sa ma duk sa ma preg k plek iar [trebuie sa profit si eu ka sunt libera akm k d maine...8- iar la munk :( mrg nu ma mai plang ;))]haiidii paa :-*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu