6 august 2009

PlOaIe



Hmm..ploua!De la o vreme a inceput sa'mi placa si mie..insa numai in anumite privinte,adica sa nu ma ploua direct pentru ca am o mica problema[cu strikatul parului]si imi vine sa ma omor cand vad cum ajunge parul meu!!La cat m'am chinuit sa'l las sa cresca la cat timp a trebuit sa astept ca sa ajunga atat si in 2 secunde toata munca mea se duce pe apa sambetei!!Eii iashh!n'ash prea crede!!HuH!!A inceput sa'mi placa ploaia numai din cauza unei persoane care AdWwWoraa ploaia..si fiindca ma lua dupa ea de fiecare data cand ploua ..stateam cumintele sub gigantica umbrela si priveam..ne plimbam "desculte'n ploaie"[desculte-metaforic vorbind]!!Insa prefer sa stau in casa sa privesc pe geam picaturile mari care plonjeaza pe muntii semeti si gri de unde se ivesc niste siluete si ele la randul lor stand pe geam si admirand privelistea incantatoare!!Imi place sunetul pe care'l scot picaturile de ploaie cand se lovesc de cladiri de asfaltul incins ..imi place cum iese toata caldura din intinsul caldaram transformata in aburi grei si inestetici .Imi place sa pierd vremea in camera mea frumoasa fara ca nimeni sa ma deranjeze,pierzandu'mi timpul cu diferite activitati bineinteles extrascolare(uneori)...cititul pe timp de ploaia este mirifc, atinge imaginatia la cote alarmante si greu te desprinzi de cadrele imaginate chiar de tine!!Pot spune ca "iubesc" ploaia ,mai ales ca alunga caldura infernala de afara!Ploaie ploaie \:d/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu