12 septembrie 2011

Ce au Ei si noi NU!

Cele mai tari chestii venind vorba de gadgeturi!
Cele mai bune dulciuri
Cele mai tari oferte :))
Cele mai mari si mai pompoase case(vile)
Cele mai tari parcuri de distractie
Cele mai frumoase brand'uri.



Si lista poate contiuna.Intrebarea mea este DE CE?!?! Noi ce avem?De ce suntem la un nivel atat de scazut fata de restul tarilor din UE??
Eu zic asa:"Suntem prea prosti".DE CE? Pentru ca noi ne plangem ca nu avem bani dar cand vin sarbatorile umplem 3 carucioare cu mancare/bautura..pentru ca noi nu avem bani dar ne facem vacantele in strainatate..pentru ca nu avem bani dar avem ultimul model de telefon si cea mai scumpa masina...pentru ca nu avem bani dar avem numai firme (D&G,Fendi,Cavalli ,etc) pe noi..pentru ca nu avem bani dar cand vine vorba de o zi de nastere sau sarbatoare o facem cu stil in cel mai tare club...si uite asa eu nici macar un sfert din aceste "pentru ca..dar" nu am atins.
Asa e romanul...spune ca nu are bani cand el se sterge cu 10 euro la fund dimineata dand afara caviarul mancat cu o seara inainte.
Sa fim seriosi...romanii sunt atat de falsi...
Si ma intreb oare de ce nu'mi place mie Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu