20 iunie 2011

Unde e mai bine?


Se pare ca aceasta dimineata se pronunta destul de binisor.E asa de relaxant sa'mi beau cafeaua in camera,sa ma uit la serialul 90210 (btw il ador),sa'mi alint pisoiul si sa lenevesc.As vrea totusi sa dorm mai mult..dar nu pot.
O sa incerc sa postez mai des,avand in vedere ca am toata ziua la dispozitie.Ma gandesc sa il mai "tunez" un pic..ma voi documenta si ma voi apuca de treaba serioasa.
Ma gandeam zilele trecute la FACULTATE.Sincer nu stiu ce vreau sa fac mai tarziu..spus mereu ca mai am timp sa ma gandesc,dar timpul trece asa de usor si nu as vrea sa ma trezesc pe ultima suta de metrii ca nu stiu la ce facultate vreau sa merg..ca nu stiu pe ce mai exact vreau sa ma axez..si asa mai departe.Nu stiu exact ce'mi place,ce e potrivit pentru mine,ce e de viitor.Nu vreau nimic legat de matematica(sau chestii legate de asta),cei drept nimic nu mi se pare usor..si stiu ca la facultate nu'i ca'n liceu...stiu ca trebuie sa muncesti mult pentru a se cunoaste ca faci ceva.
Acum un an de zile,eram ferm convinsa ca vreau sa dau la jurnalism si psihologie...acum m'am razgandit dar nu stiu la ce sa ma duc.Toata lumea imi taia craca de sub picioare cu psihologia spunandu'mi ca nu voi face nimic dupa facultate,ca in Ro un psiholog se plateste cu 7 mil,iar Ro e plina de jurnalisti..si aici la fel sunt multe piedici..si tot asa...acum ca toti mi'au bagat in cap chestiile astea..chiar numai stiu ce sa fac..unde sa ma duc...la ce sa ma gandesc.
Profii ne dadeau tot felul de idei...si facultati de stat care cica sunt "FOARTE BUNE"...dar reactia mea la auzul acestora era ceva de genul "NEAHHH!!!"(prea greu,prea pentru tocilari,nu ma pricep la asta,asta nu'mi place.. )si tot asa. Am nevoie de niste sfaturi...de la cunoscatori.VAA ROGG!!


PLEASE HELP ME!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu