15 aprilie 2011

A lot of things!

Hello dragii mei!!!Azi am un chef nebun de vorba...drept si prin urmare m'am gandit sa scriu pe blog.In capul meu sunt muuuulte multee chestii de povestit si nu stiu cu care sa incep.Am multa energie in mine (ceea ce e destul de ciudat avand in vedere ca m'am trezit la 7 si eram ceva gen :ZOMBI),dar se pare ca m'am TREZIT de'a'binelea!Chiar daca afara este cam urat...pentru mine e o zi frumoasa cu pasarele,floricele,soare si toate cele.
Mi'am dat eu seama..ca de la un timp (ma rog..de foarte mult timp) blogul meu a devenit cam anost..nu prea m'am ocupat de el de ceva vreme...si am observat ca nu sunt singura.Adica..numai scrie lumea asa des "ca pe vremuri",subiectele numai sunt asa de interesante..si multe altele?!?Ciudat nu ??
Pentru azi m'am gandit sa fac o postare "kilometrica" si funny si cu cele 1000 de idei din capul meu.
Pentru inceput,trebuie sa spun ca mi'am permis sa'mi iau vacanta de joi(asa pentru ca POT).Eram extrem de obosita..si nici telefonul nu'l mai auzeam cand suna,asa ca am zis sa iau vacanta mai devreme(chiar aveam nevoie de asta) Cine nu are?!?!Ieri m'am simtit de parca ar fii fost weekend.Am fost destul de nervoasa..si chiar nu inteleg de ce.Ai mei au incercat sa ma evite vazand cum eram...ei saracii incercau sa ma mai linisteasca,iar eu tipam si faceam ca toate alea.(Am si eu momentele mele).Pe seara am facut clatite (cu miere,alune si ananas sii cu finetti,alune si banane) O BUNATATE!!!La cat m'am plictisit de facut clatite..cand a venit vremea sa mananc...imi pierise toata pofta :)).Asta este..

Luna Aprilie?E de rahat!sincer acum!Cum sa spui ca a inceput primavara..cand afara par
ca e toamna.Cei drept pomii au incep
ut sa inmugureasca..altii deja au floricele..si la ce folos daca nu e si putin soare sa te poti plimba prin parc.Am avut is noi cateva zile de caldura..si nu am stiut sa profitam ca lumea de ele.Vreau sa fie mai cald,vreau sa numai ploua,vreau sa fie soarele pe cer,vreau sa pot purta gecuta mea de primavara frumoasa mai DES!Vreau sa ies in parc...vreau sa ma duc la padure...la iarba verde,vreau sa ma duc sa ma plib prin cetrul vechi,vreau sa merg la narghilea cu pisi (MI'A PROMIS),vreau sa imi rup picioarele de atata plimbat prin toate parcurile din Bucuresti,vreau sa beau o cafea sau un suc la o terasa.Toate astea...cred ca se vor indeplini prin iunie/iulie!Urasc vremea asta.
Ieri am fost la biblioteca pentru a'mi cauta niste carti sa fac niste proiecte si nu am gasit nimic sa'mi trebuiasca asa ca am dat iama pe la cartile ce ma pasioneaza.Mi'am luat 2 carti "Gossip Girl" (atat avea) si inca una "Paranoia" de Joseph Finder.Prima carte am citit'o ieri.Urmeaza si a 2 a .(pozele le voi pune la sfarsit pentru ca'mi fac probleme cu scrisul).

Astazi sunt deschise toate muzeele de la ora 11 pana seara GRATUIT.Si bineinteles ca vreau si eu sa ma duc.La care ma voi duce inca nu stiu..dar voi cerceta optiunile si ma voi hotari in privinta unuia sau a mai multor muzee !


Tot astazi ma duc sa'mi iau Blackberry.(poza mai mult informativa).Abea astept.Il voiam de mult timp.Si am tot cautat si iata ca am gasit.Sunt foarte HAPPY!!!

In vacanta asta vreau sa ma relaxez...si sa'mi incarc bateriile pentru a putea face fata celor 2 luni de zile care au mai ramas din anul asta scolar.Cei drept a trecut repede timpul,insa stresul parca e mai mare,oboseala se acumuleaza dupa primele 3 z
ile din saptamana.Orarul meu este INFERNAL!(Iadul o asteapta pe profa de chimie-ca ea a facut orarul).I sa parut ei ca este foarte usor sa ai 4 materii intr'o zi de vineri,dar nu sa gandit ca totusi sunt 2 ore de mate!!!!!!2 ore de chimie!!!!fizica si engleza(la care de multe ori toata clasa pleaca)datorita oboselii pe care ne'o provoaca aceste 3 profesoare in 5 ore.
Dar ma gandesc ca numai sunt decat 2 luni si am scapat.Cum am rezistat pana acum,2 luni parca vo
r trece ca prin zbor.

Cam atat pentru astazi!Sper ca nu va v-a plictisi postarea mea :D.Va doresc tuturor o zi cat mai frumoasa.Vine weekend'ul .

Un comentariu:

  1. Eu azi m-am trezit la 7 fix sa ma duc la scoala (nu ai pierdut nimic).
    Sunt foarte obosit si nu am avut rabdare sa iti citesc toata postarea.:-p

    RăspundețiȘtergere