28 ianuarie 2011

Fake!

Ma uitam la "unele" pe blog..si stateam asa cu capul intr'o parte gandindu'ma cat de tragica poate fi viata lor.Cat de mult pot unii sa inventeze,cata imaginatie pot avea.Cei drept eu nu am mai scris nimic "de suflet" de mult timp.Si parca nici nu pot..si parca nici nu vreau,si parca nici nu as avea ce sa scriu.
Nu vreau neaparat sa atac direct aceste persoane care abunda de suferinta si care nu stiu cum sa'si mai exprime sentimentele FALSE.Am observat ca NEVOIA disperata dupa atentie a unora depaseste orice limita.
Voi chiar nu va puteti abtine???!!!?!?!
Se pare ca nu.
Ma mai uitam si la cativa baieti care au avut si ei o singura relatie ce a depasit mai mult de o luna si de la despartire orice discutie pe care o poarta cu oricine duce la exemple ce arata cum era fata respectiva,ce fel de relatie au avut ei,cat de mult au suferit,cat de proasta era fata,cat de mult a gresit ea,cat de "curve" sunt femeile,cat de mincinoase,cat de parsive.In schimb la ei nu se uita,baietii astia de 17/18 ani sufera atat de mult incat tind sa dea vina pe fata pentru tot ceea ce sa intamplat.Si nevoia asta de a iesi in fata,de a iesi in evidenta cu ceva,pur si simplu pe omul din afara discutiei il SCARBESTE!
Pe bune.Se pare ca toate aceste lucruri TREBUIESC facute publice pentru ca asa trebuie.PEntru ca aceste fiinte tampite si fara creier trebuie sa se faca afirmate.
CATA PROSTIE!!!!
Tare mult as vrea ca asta sa se opreasca si ca urechile mele sa numai fie nevoite sa sangereze din cauza prostiei altora.E prea multa prefacatorie!!!

Ceea ce ma bucura este voi sta o saptamana acasa.Nu e mult,dar sper sa fie de ajuns :D
Va pupic si o zi buna tuturor!

2 comentarii:

  1. Poate ca intr`un fel ai dreptate pentru ca pana la urma nu tot ce zboara se mananca dar sa stii ca sunt persoane a caror destin nu e chiar atat de fericit si care prin faptul ca posteaza pe blog anumite lucruri despre viata lor reusesc sa`si descarce sufletul pentru ca nu toti sunt dispusi sa discute despre problemele personale cu unul si cu altul si de aceea nu cred ca ai trebui sa spui despre ca sunt falsi. Eu de exemplu tocmai de asta am blog, pt ca aici ma descarc, nu`mi place sa vorbesc cu nimeni despre viata pe care o am si sincer nu`mi pasa de crede unul si altul. Daca tu ai o viata mai fericita atunci esti o norocoasa si poate ca nici nu te afecteaza orice tampenie insa printre noi exista si persoane ceva mai nefericite.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca,eu nu ma refer aici la TOTI.Ma refer la persoanele care chiar tot ce scriu sunt fabule pentru copii.Sunt chestii care sunt prea penibile,sunt banale,si'ti dai seama de la o posta ca's inventate.
    Nu acuz pe nimeni,nu atac direct la o persoana anume..si NU,nu sunt o norocoasa,nu am o voata ROZ dar nu vreau ca toti cei care intra pe blogul meu sa'mi planga de mila pentru ca am eu probleme (pe care de altfel cu totii le avem).
    ACUM DEPINDE DE FIECARE CUM INTERPRETEAZA CUVINTELE SI SENSUL LUCRURILOR.

    RăspundețiȘtergere