29 mai 2009

good bye my lover!


["Stiu ca te`ai saturat sa astepti baiatul potrivit ai aintalnit atatzia badarani ce te`au dezamagit e timpul sa nu ma mai eviti si sa`mi spui in fata daca vrei sa incepem impreuna o noua viataTu ai o viata roz si vrei un baiat gata sa te iubeasca n`ai nevoie de un golan care sa te dezamageascavreau doar o sansa nu vreau decat sa`tzi dovedesc ca mai sunt si golani care se indragostesc
Prin sms`uri imi dai de intzeles ca ma placi dar cand esti cu prietena ta nu mai sti ce vrei sa faci am impresia ca itzi baga in cap sa ma ti la distantza si fac pariu ca sti si tu pot sa`tzi citesc asta pe fata, parerea ei conteaza doar e cea mai buna prietena a ta esti tu prea naiva ca ea ii cea mai rea daca te`ai combina cu mine te`ai indeparta de ea fara tine ar fi un nimeni si sigur nu vrea asta eu stiu ca nu vrei un increzut cu portofelul grosvrei un baiat sa te`ntzeleaga si sa`tzi vorbeasca frumos nu vrei sa`tzi zic ce canta kelly clarkson in piesa preferata sa plangi din cauza mea k te las pentru alta fata imi pasa prea mult de tine si n`as putea sa`tzi fac rau da`mi voie sa ma indragostesc si sa fiu golanul tau uita`mi trecutul papusha da`le naiba de infractziuni iubeste`ma sa ma schimb doar iubirea ta face minuni .Deja situatia s`a schimbat si ma cam depaseste tocmai am aflat ca un prieten de`al meu te iubeste daca ne`ar vedea impreuna ar fi ca o lovitura si n`ar fi ca un pumn in gura ci ca una sub centura parca n`ar fi destul de complicata situatia asa cum e prietena ta cu prietenul meu au tovarasie si nu`i o relatzie de un suc , de`un msj s`au de`un bip viperele astea care ne incurca se stiu de mult timp e o situatie complicata tzi`as explica`o mai bine dar prietenele itzi baga in cap sa te feresti de mine eu nu stiu cum sa ma apropi daca esti asa naiva faci absolut tot ce spune prietena ta posesiva anunta`ma cand vrei sa vezi cine sunt cu adevarat lasa minciuniile prietenei pe care le`ai ascultat formeaza numarule meu ori de cate ori vrei sa vorbim cheama`ma si o sa vin"]mel ce ma facut sa plang vazand ca acest lukru mii se intampla si mie timp de 2 luni .nu a fost iubire ku adev..eu eram cu el ...il inselam fara sa'mi pese pe mom nu mia parut rau....cu o zi inainte sa face o luna impreuna ne'am despartit...incetam sal caut de fiekare data knd ne certam sau ne despartzeam..el.."km mai iubit u pe mine asa team iubit si eu pe tine"...vorbe care dor ..vb spuse prea usor..ultima oara knd neam impakat roata sa intors si ma inselat el pe mine...[frm]...ma rog mi'a trebuit sa cunosk o pers ka el ka sa'mi dau seama k nu merita niciunul..greselile nu ai intarziat sa apara ..a aparut altul in viata mea si?am crezut ka o sa fie altfel..m'am inselat si de data asta ...de akum in kolo nu voi mai fii la fel..fata buna si naiva a disparut...numai varsa lacrimi numai are griji nu'i mai este frik :-j good bye "boulevard of broken dreams" ...welcome "true life"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu